halloj

förstår inte vad lite tid ja haft framför datorn nu på kvällarna..............
cornelia är inne i en äta- inte sova kvälls period, därför jag knappt hinner ingetting
slocknar också väldigt tidigt själv ska väl tilläggas.

igår gjorde pb och jag stan, brände nästa hela barnbidraget på massor av roliga saker
till barnen, blev en tunika till mig med.
pb och jag käkade lunch och hade såtrevligt  =) tackar pb

idag har jag varit hos en mamma på jobbet fika och hämtat blingo kläder.så fina regnbågsfärgade,
sen hem och slappa lite innan ja hämta evelina
vi var i lekparken i nästan två timmar, ja var påklädd och evelina med idag var de så kallt.

p¨å kvällen har danne och evelina bakat ,och jag och cornelia gick en promenad jätte skönt
sen mat, disk, telefon ja allt..........

min försöka minska i vikt körning går riktigt bra, nu gäller de bara att hålla i..... gaah

kramar


Kommentarer
Erika

Kul att göra stan gumman,,barnbidraget var efterlängtat :D

Är så sugen på att släppa loss å handla massa,MEN jag ska vara duktig denna månad ;) Påminn mig



Duktig du är med viktminskningen,vi får peppa varandra.. Jag har 7 hekto kvar till delmålet.. Sen är målet 5 kg till,men det tar jag liiiiiiite saktare ;)



MASSA PUSSAR Å KRAMAR Å KUL ATT SES IMORRN,,Ser vi fram emot,inte minst Alwa som saknar Evelina =)

2009-04-22 @ 08:26:14
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/
PB

Tack själv vännen :)

2009-04-22 @ 10:13:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0