regnet öser ner


lördag och regnet smattrar på rutorna för fullt =)
jag har slagit mig till ro framför datorn medan evelina sussar söt
känns avkopplande och lagom mysigt. kaffekoppen står brevid och även en liten chokladbit =)

danne har robin här på besök de sitter och tjattrar i vardagsrummet med en kopp kaffe och en chokladbit
hör hur det pratar om hur de ska lägga upp sin trning framöver för att nå maximal effekt. grabbarna heheh

I februari när bebis kommit blir de för en annan med att tänka mer på vikten och ägna sig åt träning
känns i alla fall bra att annah och jag börjar på vatten gympa i morgon så man rör på sig lite.

ikväll kommer dom vi köpte huset av på kräftmiddag, självklart min kusin pelle och andrea och 4 gullungarna kommer med - VI ska äta och de andra ska dricka gott med. skönt med helg ja njuter

nu kommer visst mamma o pappa
ja som ska städa av golvet med innan gaah

kramar


Kommentarer
Linda

Eller hur..:)? Jobba under press är det bästa..:) Ha en trevlig kväll..kräftor som är så mums:) Puss JK

2008-09-06 @ 17:04:18
URL: http://lindisk.blogg.se/
Erika

Låter avkopplande med kaffe å dator,,precis så brukar ja göra,,nice som tusan ;)



Hoppas ni fick en bra kväll å kul!

Glömde bort gosisarna,men tar det en annan dag =)



Vi har kommit hem nu från en lyckad kräftskiva hos Emma å Martin å barnen =) Superkul!



kram

2008-09-06 @ 23:20:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0