härliga lördag



danne skulle jobba lite hemma hos annah och calle
och wille var ju sjuk
Så evelina och jag åkte till folkparken och lekte över 1,5timma
poplärt hos både henne och mig.

När vi kom hem städa jag lite och danne med som kom.
Sen åt vi och evelina sov middag jag fortsatta med städningen

när evelina vakna åkte vi ut till svärföräldrarna och fika .
prata och drömde om planer med vårat hus hoppas de blir av
de är så snälla min svärföräldrar VÄRLDENS BÄSTA
och evelina älskar sin farmor och farfar
hämtade även lite ved hos dom för vi ska elda i brasan i kväll

hemma lekte evelina och jag på tomten hon älskar sin nya rutchbana från altan.
helt galen .åker om och om igen
sen lekte vi pippi långstrump att vi var kling och klang och skulle jaga pippi
min älskade snutta så mysigt vi hade


när vi kom in stod tacosen på bordet,smaskigt för en gravid =)
och nu blir de mys framför
brasan


Kommentarer
Erika

Vilken toppen lördag!!! Fina bilder har du tagit oxå!!

Tittade på fleecen på polarn idag,,den är så fin!



Kram kram

2008-09-21 @ 20:29:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0