Att välja glädje

Tänk om det är sant att:
Varje tanke jag har om en annan människa skapar antingen glädje, harmoni och balans inom mig
- det vill säga lycka -
eller någon form av störning, irritation och avstånd
- det vill säga olycka.

Kay Pollak


I drygt 20 århar Kay Pollak föreläst för arbetslivet. Han är en av landets mest eftertraktade föreläsare. Han talar om kraften i det personliga mötet, om kommunikation och om mänsklig förändring och växande. Om hur vi kan ge upp invanda föreställningar - se problem som möjligheter - och upptäcka den kraft som finns i våra egna tankar.

ikväll ska nästa hela arbetslaget åka till linköping på föreläsning ska bli himla intressant !!
har hört så mycket om denna föreläsare så jag har väldigt höga förväntningar.
Innan ska vi äta ngt gott ihopp. Annelie k som jobbar mina fredagar och tar mitt grav vik ska också med .
Så himla roligt de ska bli att träffa henne. Hon är toppen känt henne sedan fyran. Vi har spelat fotboll och innebandy ihopp+ gått i pararell klass i flera år. Jag ska köra hoppas de inte är halt när vi åker hem sent på kvällen.

Evelina ska till frisören med farmor för andra gången i sitt liv och sitter man riktigt stilla får man en godis klubba hon är överlycklig =)

I morgon är vi lediga jippiee




Kommentarer
Johanna

hej måste säga vilken söt bild

2008-10-23 @ 12:16:22
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Erika

ÅÅÅ hoppas föreläsningen är intressant,men det är ja säker på,,får ja höra om imorgon hoppas Ja!



Gu va det ska bli kul att ses!!!

Vi går väl ut va,,utemännsikor som du å ja är ;)?!

Ta med lite utekläder så fixar vi det!



SES IMORRN,,Ring om du inte hittar,,men Ringvägen 32 L å andra trafikljuset upp till höger,vita trevåningshus å vi bor högst upp =)



PUSS

2008-10-23 @ 12:46:22
PB

What, det ska jag säga till min frisör....Morr jag har aldrig fått nån klubba, å jag sitter still det kan jag lova ;). PUSS

2008-10-23 @ 13:30:43
Angeliqa

Min lilla älsklingsunge pussar på

2008-10-24 @ 00:44:45
URL: http://angeliqa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0