tjejkväll

igår var vi ute hos annie i hennes mysiga lilla stuga på tjejkväll.
Känns som de var evigheter vi 8 brudar träffades fast de var ganska nyss hos erika.
vi prata och skratta om precis allting. klagomål på våra grabbar och posetiva saker om dommed
skönt att kunna babbla av sig lite med brudarna.Annie har de så mysigt i sin lilla stuga hennes 3 pojkar var tyvärr inte hemma.Dom vill ja träffa nästa gång.tack annie för en toppen kväll. salamin var godast =9hihih

Gud evelina har blivit så pussig så himla gullig, dels jämt på morgonen innan vi ska till dagis ska hon pussas massor
sen även när ja hämtar henne och vi klär på oss. Gud med prinsessa, babblar för fullt och är glad nästa hela tiden.
Hon börjar mer och mer prata om magen och bebisen inuti. Hennes nya favorit leksak är en mobiltelefon hon fick av morfar i helgen den går hon med ständig. Kul för man hör sig själv när hon babblar.


Jag gick in i vecka 30 i söndags och börja få mer och me värk i ryggen  och känner mig inte direkt smidig utan ganska stor och klumpig. Inatt var ja även vaken längre tid för ja börjar sova så dåligt.
Hoppas verkligen inte ja går över tiden men de där vet man ju aldrig. Snacka om att ja räknar ner till jag har min lilla bebis här. Att jobba halvtid fungerar suveränt så hoppas bara försäkringskassan bevljar de och även havandeskapspeningen väntar på svar.



Kommentarer
Emma

Mysigt med tjejkväll ;)



Grattis till vecka 30! Det går jag in i imorgon, tänk att snart är de små liven här!! Känns som en evighet sen jag testade men samtidigt så känns det som igår!! Längtar massor!



Men du först har vi jul å allt mys att se fram emot!



Kram

2008-11-12 @ 19:28:45
URL: http://linusludde.blogg.se/
erika

salamin??

2008-11-12 @ 20:52:04
URL: http://erika81.blogg.se/
Angeliqa

Hehe lilla stuga? Det är en villa Jessica typ lika stor som din hahahaha



Knasmoster



Love you

2008-11-13 @ 01:19:30
URL: http://angeliqa.blogg.se/
Erika

Så kul med tjejkväll,,mys när man kan få till det i vardagen oxå!



GRattis till vecka 30!



Saknar er!



STOR KRAM

2008-11-13 @ 13:10:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0