lördag

På förmiddagen var evelina och jag vid strömmen och matade änderna så mysigt. Tyckte hon var riktigt pigg.
gick en lite sväng runt halva strömmen med i evelinas takt och min gravid takt.
en liten promenad är bättre en ingeting.

väl hemma sedan laga vi mat till svärfar och danne som hållde på med bastun.
sedan myste vi i soffan med lördags godis och pettson och tomtemaskinen. tror ja sett den 40 gånger nu.
Evelina älskar den!!!!

Runt fem åkte vi hem till min mamma och pappa för evelina skulle sova där. Mamma hade köpt en pippilångstrump film åt evelina samt popcorn och festis som hon älskar. ÅÅÅH HON vart så glad när vi sa hon skulle sova där.
när vi skulle gå vinka hon jätte glatt till både danne och mig hej då mamma o pappa
det är mer jag som är lite larvig och tycker de kan kännas lite jobbigt att lämna henne borta
fast ja vet hon har de hurbra som helst.

Danne och jag  åkte hem till jossan och sadde där vi kollade på matchen och satt och prata om tatueringar, resor och livett mycket trevligt. Danne fick jobba lite när han ändå var där.


Sedan gick vi till världens bar och käka gott mat och sadde och danne tog en varsin drink =) Dom hade platt tv med massor av drink förslag snacka om att ja vart sugen.........trots min stora mage.


Sedan gick vi på 9 bion och såg burn after reading med brad pitt. Jag tyckte väl filmen var sådär men annolrunda
för man kunde inte sympatesera med ngn av karaktärerna vilket är ovanlgt.
¨Var i alla fall trevligt att var på bio fast de är lite svårt att sitta bra högravid i en bio stol.

det var min lördag idag har vi sovit till 9.00 gud inte sovit så länge på evigheter
känns lite tomt efter evelina. Men vi ska äta en mysfrukost nu i lugn o ro sedan en varm dusch.


pussar


Kommentarer
Josefine

ja det var toppenmysigt igår och helt okej att du tog bilderna! det skulle du ju göra. gissa vem som låg och snarkade i soffan efter 1 igår natt och vem som var vaken till 2.30. ja inte han som sa att han skulle vara vaken länge iaf... puss

2008-11-16 @ 11:26:52
URL: http://josephines.blogg.se/
Erika

Låter som ni haft det toppen!

Kram

2008-11-17 @ 13:34:40
Linda

Härligt ni haft det:) Skönt med egentid med..:) Hoppas allt är bra med er och med magen:) Kram

2008-11-17 @ 17:16:49
URL: http://lindisk.blogg.se/
Emma

Åh va härligt med middag å bio!! Måste vi försöka komma iväg på här hemma innan bebis nummer tre kommer!!



Kram kram

2008-11-17 @ 20:28:59
URL: http://linusludde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0