kaffe-livets dryck




sedan jag är gravid kan ja inte alls dricka lika mycket som ja gjorde förrut
men två koppar o dagen är ett måste
helst på morgonen till mackan vid frukosten så himla gottit
man känner sig så pigg och avslappnad när man svept en kopp
dagen kan liksom börja

nu sitter evelina och ja i soffan och hon ser bompa och ja dricker kaffe
ska försöka ge oss ut en liten sväng idag för evelinas skull
min rygg är bättre och kan nog vanka mig ut ett litet tag i alla fall.
ikväll har lindex klubbkväll skulle vilja bege mig dit köpa fem myror kläder
och bamse till evelina men de beror på ryggen och danne.

tusen gånger grattis till ladida och rikard som fått en liten pojk
och till min gamle jobbarkompis camilla som fått en flicka!!!


Kommentarer
Erika

ÅÅÅ VA KUL har de fått sin bebis nu,,grattis från oss oxå =)



Trist att vi inte kunnde ses idag gumman,saknar ju er,men nästa vecka satsar vi på igen =) haha!!!



Jasså det är klubbkväll ikväll,på alla lindex eller maxi?? Kanske skulle försöka åka ja me,tack för tipset,blir bra julklappar då jU =)



KRAMAR

2008-11-27 @ 08:40:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0