jihaaaaaaaa

JAG TROR INTE DET ÄR SANT..................
JAG KAN INTE FÖRSTÅ..........

idag jobbade jag för sista gången på minst ett år =)
Jag har fått beviljat hel havandeskapspening och nu har ja tackat hej då på jobbet
för att inte min nya roll mammaledig

i vanliga fall ger inte försäkringskassan föreskolelärare havandeskapspening och absolut inte full
men eftersom ja varit halvt sjukskriven fick ja heltid.
Så nu från och med måndag gäller de.

Lite sorgligt måste ja allt medge att de kändes att lämna barnen, familjerna, jobbarkompisarna och stället
och det var ett lite halv jobbigt farväl.
Men bb står ju kvar den står ju inte och faller utan mig.
Dessutom kan ja ju hälsa på där precis när ja vill.

och vem vet kanske är ja helt redo att lämna bb och ta mig vidare i livet
NU MOT MAMMALEDIGHETEN!!!

nu ska tiden ägnas mycket till evelina och till att gör i ordning inför bebisen ska komma.!!!


EN LYCKLIG JESSICA



Kommentarer
ERIKA

ååååååå SÅ SKÖNT FÖR DIG!!!

Stort Stort Grattis å nu får du slappa å njuta innan bebis kommer!

Då får vi verkligen ses nästa vecka nu =)



KRAM KRAM KRAM

2008-11-20 @ 18:27:34
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/
Tant Grön

Nja, jag vet inte om vi klarar oss utan dig Jessica, du är ju solstrålen på bb! Obs, en kommentar från en FÖRÄLDER och inget annat, okej:-)

Emma

GRATTIS!!! Så himla kul å så skönt!!!



Men hur bar du dig åt när du fick hel!? Fasen jag fick minsann bara halvtid havandeskapspenning from 1 dec trots att jag varit sjukskriven 50 % sen september...aja bara att kämpa på, bara en månad kvar att jobba sen går jag på föräldraledigt...



Ha en underbar ledighet nu å NJUT jobbet finns alltid kvar ;)



Kram på er

2008-11-20 @ 19:40:47
URL: http://linusludde.blogg.se/
Emma

Grattis på födelsedagen!! Hoppas du får en kanondag!



Kram

2008-11-22 @ 09:23:42
URL: http://linusludde.blogg.se/
Lollo

Tycker din blog är helt fantatiskt :D Läser den varje gångg du uppdaterat den :D Ser att du fyller år så jag ber att få gratulera! Grattis! Kram!

2008-11-22 @ 16:23:01
Josefine

härligt!! ses på måndag vännen! du får inviga din ledighet med en gammal vän!

puss o grattis ännu en gång

2008-11-22 @ 19:22:10
URL: http://josephines.blogg.se/
Erika

Grattis en dag i efterskott,,kul att snick snacka lite förrut!!



STOR KRAM Ses på torsdag =)

2008-11-23 @ 13:31:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0