22 November 1981


Är ja född en dag med mycket snö och nästan 20grader kallt.

Sedan 11 år tillbaka träffade ja även min underbara Daniel så till råga på allt firar vi även våran årsdag
denna dag =) På morgonen väckte ja danne som ett lite barn på sin födelsedag som ville ha sina presenter.
Jag vart så himla glad han hade köpt en fotoskrivare tll mig en hp jätte fin. Nu kan ja skriva ut hur mycket kort som helst o sätta in  i album och på väggarna. Han är för gullig. sen åt vi en lång frukost.

Förmiddagen var danne tvungen att fixa elen till bastun o ja och evelina åkte ner på stan och träffa mamma oh pappa o syrran oh engla vi gick en sväng kolla jul skyltningen och käka även lunch.
Helt slut när vi kom hem somna både ja och evelina oh sov i över två timmar

de behövdes för på kvällen kom mamma och pappa o syrran o de var full rull vi bjöd på mat och jag fick massor av paket.
de största ja fick var presentkort på fotografica för att fotta evelina och bebben tillsammans längre fram.
sen fick ja en mys dress,sockor,strumpor, mascara, parfym, kläder. massor med.
i käkade gott och barnen lekte. Detta kort togs även på syster och mig skiljer 3 veckor emellan oss. GRAVIDA



Klänningen jag har på mig på bilden fick ja av annah och calle när dom var här i fredags vart så himla glad har gått och kikat på den mamma kläningen så länge, Ljustaken i bakgrunden fick ja av svärmor o svärfar.


Kommentarer
Erika

Grattis igen vännen min!



Du lät ju så sprudlande glad över alla dina paket när vi bubblade häromdagen,å det förstår ja! Massa fint!

Å fotografica kommer ju bli sååå bra,,får vi se om det blir när bebis är född eller runt 6 mån,,kommer bli tokbra va ni än väljer! Dom är ju sååå himla duktiga!

Vi väntar på att få förslag på kollage inom närmsta dagarna,,längtar att se va han hittat på för nått =)



Fina bilder,,klänningen var jättefin,,du ser strålande vacker ut,klär i att vara gravid!!



STOR KRAM hoppas vi ses på torsdag!



2008-11-24 @ 12:42:44
Anonym

Grattis i efterskott. Vad fin du var i den nya klänningen och vilken härlig mage :-D

2008-11-24 @ 19:51:45
Linda

Grattis igen o i efterskott förstås.:) Gu så fin du är..:) både i gravidmagen och i klänningen..urfin!!:) Kramar

2008-11-25 @ 16:10:31
URL: http://lindisk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0