vi är hemma

vi är hemma sedan ett bra tag tillbaka har bara inte haft tid att blogga
började göra det för ngra dagar sen men då dog datorn.

gud det var så himla skoj att åka iväg bara jag danne och evelina
så skönt att komma iväg lite. att åka båt var jätte kul tyckte evelina och det gick galant.
boendet var över förväntat. evelina träffa en kompis som hette felicia som var 3,5 de lekte när vi inte vara iväg på massor
med saker. Fresten tycker ja Felicia är ett jätt fint namn och passar med evelina, men det heter typ min barndomsvän känns lite skumt om vi skulle ta det.vi var på en jätte fin strand på fårö en dag , precis som utomland.
en annan dag blev det visby, och en annan dag tofta strand.
sen blev det kneppenbyn med pippi långstrump 2gånger
Evelina var helt lyrisk!!!!!!!!!! hon är så pippi tokig. hon bara gapade när pippi kom
och i 40 minuter satt hon blixt stilla och såg på pippi teater,
Pippi är bra stark och framåt som tjejer ska vara !!!

idag har danne och grabbarna kidnappat calle, SVENSEXA!!det hade tagit honom på sängen snacka om skoj
så han är borta hela dagen tror dom har det toppen.
Annah har försökt pressa mig lite om sin, men jag är tyst som en mus.vänta du bara annah..............
ska du få en upplevelse du aldrig glömmer!!! min bästa gumma de kommer bli toppen!!

Eftersom danne hade bilen tog evelina och jag spårvagnen (HENNES LYCKA) ner till stan för att träffa carro.
Evelina satt stilla skapligt bra och jag hitta en jätte fin klänning på vila med hjälp av carro.
Som jag kan ha på bröllopet ååh vart så glad att ja htta ngt att ha på mig
Var jätte skoj att träffa carro vi babbla och myste och kolla runt. Evelina åt på gyllende måsen, till sin lycka och jag fick min älskade kycklng wok.

nu har vi segat lite här hemma ,regnet och åskan öser ner gaah blir så trött.
Min trötthet börjar fresten avta så skönt sover inte middag varje dag och mår inte lika illa hela tiden. magen växer så aj vet inte vad. Lyckan är obeskrivlig, tänkt evelina ska få ett syskon

vn

puss från mig



Kommentarer
Emma

Vilken härlig semester ni har haft! Visst är Pippi en bra förebild! Ludde är oxå Pippi galen, vi va på astrid lindgrens värld i veckan, har ni inte varit där så ÅK - Evelina kommer älska det!



Spännande med svensexa, förstår att stackars annah är lite nervös men det ska man ju vara ;) Tänk på att hon är först ut bara....what comes around goes around så va inte för elaka mot henne ;)



Härligt med gravidíteten, vill se magbilder nu ju! Ska bli så kul att va mammalediga ihop igen :)



Kramar Emma

2008-07-19 @ 17:50:15
URL: http://linusludde.blogg.se/
erika

Härligt semester gumman =)

Så kul att höra ifrån er när ni var borta,,vill verkligen ses,är så nyfiken på att höra allt om graviditeten å allt,se magen å ja ALLT =)

Måste vi få till snart!!!



Säger som Emma,ska bli toppen att vara mammaledig ihop =)



PUSS Å KRAM

2008-07-20 @ 08:44:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0