bättringsvägen

hejsan hoppsan alla glada
vilket strålande väder jipppie underbart
evelina och jag har faktiskt kunnat vara ute lite mer idag. märks hon är piggare mitt på dagen
inte lika på förmiddagen och kväll dock.

Sov middag i dag i två timmar både hon och jag trots telefonen ringde en del så skönt

ikväll ska jag och viktoria gå och heja på ifk, fotbollpremirär,
vädret ser ju lovande ut.....och det ska bli skönt att komma utanför hemmet,tomtens dörrar iväg på lite annat.

längtar som tusan tills i morgon ska göra ngt jag inte gjort på över 2 år....

tackar för idag nu blir de pyttipanna.ägg och rödbetor =)


Kommentarer
Emma

Härligt att få komma iväg å se lite fotboll på egen hand! ;)



Skönt att lillsnörpan verkar bättre iaf, hoppas det går över fort nu!



Va ska du göra för hemligt som du inte gjort på 2 år!!! Nu blir jag nyfiken, det får du blogga om imorgon!!



Kram banan!

2008-07-02 @ 18:10:40
URL: http://linusludde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0