party

Hejsan hoppsan

Var och träna idag på förmiddagen riktigt skönt,hårt pass och hårda dag!!
Nu börjar det likna ngt men bättre och oftare kan det lätt bli.
Ge träningen tid-nyårslöftet!!

När jag kom hem läste evvan och jag böcker och myste lite,
danne var och handla och styrde med revland.

kl 14 när evvan hade sovit klart kom mammsen och pappsen
på fika och hämta min lilla snutta,
dom tycker det är så roligt dom vill ha henne varje dag.
hon ska sova hos dom för vi ska ut och parta danne och ja
men på varsit håll.

Sen har revland,jag och danne styrt och fixat här hemma.
danne ska ha kill kompisarna här på fest
men ja ska hem till joss.

så snart kommer annah ska vi börja korka upp
gud man känner sig som ung igen,
duschat och sminkat mig själv i lugn och ro
och musiken är på högsta volym!!!
och man slipper tänka på grannarna


party  med alla mina kära brudar
gamla tjejgänget -DIVAZ jippie


Kommentarer
Johanna

Kul å läsa att ni har det bra!!! :) Å va långt fint hår Evelina har fått!! Stor kram till er!!

2008-02-02 @ 19:45:09
URL: http://gullungar.blogg.se
Erika

Gu va kul med partaj,,hoppas ni får toppen skoj!!!

KRAM KRAM

2008-02-02 @ 21:20:08
URL: http://barbafamiljen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0