sova

Börjar få svårare och svårare med att sova, somnar sött om kvällarna
men vaknar sedan skapligt mitt i natten och vet inte riktigt vad de är, kissnödig? hungrig?
eller bara vaken?? oftast sparkar bebisen och är vaken, så kroppen ställer väl in sig

idag sov ja i alla fall nästan hela natten gick upp halv sex och hellre de än att vakna mitt i natten och sen somna om.
Så evelina vakna och gick upp med mig , så danne fick sällskap här på morgonen innan han skulle till jobbet
vi åt frukost ihopp. När danne åkte gick evelina och ja in i duschen och duscha jätte länge.

Nu blir de kaffe och se om ja får i henne lite mer frukost.
sen blir de dagis för hennes del och jag och syrran ska och hälsa på min farmor och farfar.
pigga upp dom lite såhär innan jul =)



Kommentarer
Emma

Usch ja det där med sovandet!! Jag har en bebis som snällt sover hela nätterna i magen men själv kan jag knappt sova alls ju, vet inte hur jag ska ligga alls, på rygg är värdelöst - känns som jag ska kräkas då, på sidan funkar men bara på höger sidan annars känns det oxå som att jag ska kräkas. Å när man äntligen somnat så vaknar man å behöver kissa eller får kramp i benen ;)



Skönt att det snart är över eller hur? ;)



Kram kram kram

2008-12-09 @ 09:43:26
URL: http://linusludde.blogg.se/
Erika

Gu ja minns hur jobbigt dä är på slutet att sova,,man vänder å vrider för att hitta en bra ställning,,,men snart är det över å eran guldklimp är ute =)

Då blir det amningsmysiga nätter istället ;)



STOR KRAM

2008-12-09 @ 13:19:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0