Platt tv

igår var erika, alwa och wiggo hos oss fika och käka lunch.
erika och jag babbla som tusan och barnen kom igång på slutet och lekte som tusan
men de var lite tröga i starten. men skoj var de =) evelina prata hela eftermiddagen om wiggo och alwa sen.
fick en choklad kartong av erika som danne och ja redan tryckt i oss så god choklad.,tusen tackar erika
gulliga annah och wille kom sedan förbi och lämnade min kamera till stor staden i helgen =)
tackar annah du är kanon!!

på eftermiddagen var evelina med mig hos barnmorskan allt såg jätte bra ut så skönt.
sf måttet var 32 så ja behöver inte göra tillväxt ultra =) den hade inte lagt sig neråt ännu
utan snurra runt för fullt. Men allt såg bra ut. så skönt ska gå dit varannan vecka nu.

på kvällen var danne på bandy och jag myste i soffan och såg två filmer på våran nya UNDERBARA
TV som vi köpte i veckan. Skulle köpa en micro men kom hem med en tv med =) 40 ,samsung
shär kul tyckte evelina de var med ny tv.



idag var vi och fika hos pb ,babbla massor med graviditet och bebis
fick hemma gjorde goda pepparkakor ,tackar pb


på eftermiddagen var vi hos syrran och engla med min pappa , barnen skoj och busa för fullt.
morfar var helt slut.

nu ikväll ska vi packa för stor stan i morgon och evelina som ska till farmor och farfar
tänkte även se idol såklart =) heja heja kewin




Kommentarer
Erika

2008-12-08 @ 10:31:22
Erika

TACK för sist!

Hoppas ni hade toppen skoj i storstaden =)



KRAMAR

2008-12-08 @ 10:32:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0