jullov

igår åkte jag och hämta pb på morgonen vi åkte och fixa en grej till hennes jobb
och åkte sedan ner på stan, jag köpte present till evelinas förskolelärare och sen så käka vi lunch
mega trevligt.

Till alla tre så köpte ja jätte gott te och fina skorpor på te och kaffe boden eller vad de heter
gud vad mysigt de är där inne finns hur mycket grejor som helst.
kostar gör de med..... men de är dom värda underbara förskolelärare
är så nöjd med evelinas avdelning de är verkligen toppen där.
 Mona evelinas bästa, och evelina på bild =)


Sedan åkte vi och hämta evelina och lämna presenterna för nu har vi tagit jullov i 3 veckor minst =)
personalen blev jätte glada och rörda =)
Sedan åkte pb och ja en sväng så evelina kunde sussa i bilen.

på eftermiddagen sen kom annah och wille, barnen lekte för fullt.
pb,jag och annah fikade och pratade massor mega mysigt.

Sen packa evelina och ja in oss i bilen för att åka till svärtinge frisören och klippa lilla snuttan
men denna gång blev de mest på luggen lite i bak bara. Evelina fick en godisklubba för hon var så duktig.
3 gången i sitt liv hon klipper sig. Hon satt verkligen så stilla som farmor hade sagt hon gjort. när hon vart med henne förrut.



Efter de åkte vi hemmåt i den jätte läskiga dimman för att laga mat åt svärfar och danne som byggde bastu för fullt.
Ja städa och röjde lite efter maten ,satte på en tvätt och la sedan snuttan i säng
som slocknade pang bo, fast de hamrades och spikades nerifrån.


Kommentarer
PB

Tack vännen för en mysig dag!! KRAM

2008-12-17 @ 13:11:59
Emma

Vilken härlig dag!



Duktig hon är lillstumpan hos frisören! Vi har oxå klippt våra barn de senaste dagarna, Ludde i söndags å Linus i måndags. Ludde hatar att klippa sig så det sköter jag själv med alla mutor jag kan komma på ;) Linus går däremot hos frisören å han älskar det.



Kram

2008-12-17 @ 20:11:41
URL: http://linusludde.blogg.se/
anna

jo jag läser din blogg när jag får tid o kommer ihåg :-)

2008-12-18 @ 12:08:55
URL: http://annaikvarnberget.blogg.se/
anna

föressten...lägg ut en länk till min blogg som du gjort med de andras :-)

2008-12-18 @ 12:09:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0