Julgalan

lördag morgon stax efter nio lämna vi evelina hos svärmor och svärfar
för att sedan åka och hämta sofie och romme och styra bilen mot huvudstaden.

Bilresan upp gick mega fort vi babbla och svulla godis som tusan.
hotellet sofie hade fixat var så himla fint hotell Amaranten.
Hann med en sväng på kista gallerian med innan vi gjorde i ordning oss på hotellrummet
redo för mat och show p nybyggda kistamässan som hallen hette.


sofie och jag blev överlyckliga när vi fick platserna precis framme vid scenen så vi kunde följa kändisarna på nära håll
++++ blev när vi såg att Magnus Hedman fotbolls målvakten skulle sitta brevid oss.
både sofie och ja är så kändis kåta och vart helt xstas!!!!!!!!!!!
jag var bara tvungen att snacka en del med honom och även tog en smygbild =) tyckte att flörta skapligt med sitt gamla
strul linda bengtsing som uppträde. Fler kändisar var charlott perelli,arvingarna, nordman  EMD (LIKE A LOT) ola+ massor mer, en toppen show med toppen mat,


med tankte på att de bara är cirka 6 veckor kvar för mig gick hela kvällen oerhört bra och jag var nästan till och med piggare än en del andra =)
 tillbaka på hotellet 01.35 på kvällen =)

söndagen gick vi på stan och handla lite julklappar och åt lunch, titta på julskyltningen.
ja fick sätta mig och vila en hel del emellan åt men annars gick de jätte bra.
tusen tackar sofie och romme för en toppen resa. Har de så skoj med er =)

snacka om att man sen sakna evelina bara var så skoj att komma hem och träffa henne, pussa ihäl min lilla dotter.
vi hade även köpt en lite present till henne när vi var borta, ett litet monster som dansa och sjöng
de vart hon helt tokig i =)

det var allt för mig idag
kramar enlycklig gravid


Kommentarer
Emma

Vilken kanonhärlig helg! Kul å komma iväg på lite egna äventyr!



Så fin du är med stora magen!!



Kram

2008-12-09 @ 09:41:06
URL: http://linusludde.blogg.se/
Erika

Vilken fin bild på dig å magen,,super!!!

Låter som det blev så lyckat som du tänkt dig,kul!!!



KRAM ERIKA

2008-12-09 @ 13:16:59
sofie

fan vad kul vi hade gumman, har nog aldrig skrattat så mycket åt alla tokigheter. o du va så duktig o gå och parta o allt!!! puss

2008-12-09 @ 17:09:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0