vecka 16



gud kan inte förstår vilken mage jag har redan i vecka 16 vart tusan ska detta sluta?
äter inte mer en vad jag brukar utan snarare mindre pga av lite illamående.
men  på senaste tycker jag magen bara växer och växer utan mat.

har inte börjar köpt ngra mammakläder än utan går i kjolar och större tröjor,
men nästa vecka börjar ja jobba så lite nya fräscha mamma kläder ska självklart innhandlas.

i fredags kände jag för första gången en riktig spark gud den kändes så himla tydligt.
tänk att du lever där inne lilla sparven och växer och frodas, jag undrar vad du är för liten....
har du ljust eller mörkt hår? har du bruna eller blå ögon? vad är dina personligheter
spännande men än så länge får ja vänta ett bra tag

idag har karln min börjat jobba usch stackarn tur att man har en vecka kvar.
jag själv ska ta med syrrans barn engla, och evelina till lekparken
hållr på att förbereder lasangen nu så den är bara att värma på när vi kommer hem.

puss en glad gravid mamma


Kommentarer
Emma

Vilken fin mage du har fått! Å tänk att det redan gått 16 veckor!! Snart halvtid ju!



Skönt med en semestervecka kvar, det har jag oxå men Martin började idag han oxå, stackarn! Sjölv har jag inte så mycket ångest för att börja jobba, ska ju bara jobba i 4 månader sen en lååååång härlig mammaledighet att njuta av!



Kram på er

2008-08-04 @ 10:07:03
URL: http://linusludde.blogg.se/
Caroline

Tänk om det är tvillingar??? Hehehe... magen växer ju som tusan! kram

2008-08-04 @ 11:33:27
URL: http://santacarolina.blogg.se/
Erika

Magen är superfin,å den är stooor!!! Häftigt om det vore tvillingar,men ja tror nog att det är för att magen faktiskt syns fortare ju fler barn man skaffar ;)



Superfin är magen!



å DU skoj att prata lite idag å ännu roligare att ses på ons!



KRAM PÅ ER!

2008-08-04 @ 14:40:59
Johanna

Så himla fin mage =) Alltid så mysigt ju!



KRAM KRAM KRAM!

2008-08-04 @ 18:18:57
Sandra

Jätte fin mage! Det är så mysigt med bebismagar!

2008-08-04 @ 22:37:12
Linda

Tjing pullan:) Vilken härlig mage du fått:) Håller med om att vi måste ses snart..:) Kram JK

2008-08-05 @ 14:02:38
URL: http://lindisk.blogg.se/
Josefine

jag tror att det är 2!

2008-08-06 @ 08:37:23
URL: http://josephines.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0