knack knack

jättetidig i morse knackade de på dörren.
i pyjmasen gick jag och öppna
moter moter in rusar moster lilla vildbadding i full fart
lina lina va ä du.....

evelina sätter sig ny vaket upp och sedan var leken i full gång.
syrran jobbar denna vecka och jag ville hjälpa till så engla ytterligare fick en vecka
innan förskolan.
Både var väldigt trötta så det blev nästa bråk och tjafs direkt. de är som syskon engla och evelina
men 8.45 tog vi på oss regnkläderna och knallade ut vilket blev mycket enklare
det är alltid lättare ute.

runt elva komma elin och ludvig på och hälsa på och jag bjöd på lunch.
elin duktig som hon är hjälpte mig massor med brudarna medan ja laga maten.
gud ludvig han är så söt stora killen nu. sitter nästan själv.
kul att träffas elin nästa gång kommer ja till dig ja lovar.

sen kom syrran och hämta engla och då slappa bara jag och evelina.
städa ite gjorde ja satte på tvätt med.

17.15 ringde det på dörren in kommer älsklingen med kina mat och läsk
åååh jag vart så glad saknat honom massor med ju.
evelina vart över lycklig att se sin pappa.
ja älskar dig pappa
jg har ingen blöja
ludgiigggg hälsa på oss iddah
engla och jag bråka.
mammas stora mage

ja jag vet inte allt hon berätta för sin pappa samtidigt som jag och han försökte prata =) älskade unge=)
välkomnad hem var han verkligen i alla fall

nu ska vi fortsätta mysa


Kommentarer
Erika

Låter som en fartfylld dag..Så härligt att dom har varandra tjejerna,men förstår att det kan bli lite tjaffs.MEn dä är Kärlek dä ;)

Hoppas ni fick en fortsatt mysig kväll!!!



Puss på er å tack för igår =)

2008-08-07 @ 21:46:12
Linda

Ja det kommer nog bli kalas tror ja:) superfint hoppas jag:) kram JK

2008-08-08 @ 10:22:07
URL: http://lindisk.blogg.se/
Emma

åHHH va gott med kinamat!! Vilken härlig överraskning!



Sista semesterdan idag då, blää men som sagt vi ska ju inte jobba så himlans länge iaf! ;)



Stor kram

2008-08-08 @ 11:27:14
URL: http://linusludde.blogg.se/
Johanna

Låter som en härlig dag =) Å kinamat va länge sen, va gott =)



Kram Johanna

2008-08-08 @ 17:48:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0