jobbet



Så har man börjat jobbat igen, faktiskt riktigt roligt att komma tillbaka till jobbet
och märka att man är saknad både av barn och vuxna efter 6 veckorsledigt =)
första dagen rullade i alla fall på jätte bra och snabbt.
På kvällen hade jag ett litet klädparty meandi för några av mina kompisar. Premiär samma dag kollektionen släptes.
gud säger ja brudar vilken kollektion vill handla massor men ska dela upp de handla på andra partyn
jag vart helt tokig fanns massor av snyggt........ men att det ska kosta så mycket
söta bebiskläder fanns med men våga ej köpa det ännu


21.30 slockna i alla fall mamma jessica efter en hel dag på jobbetkläd +party

idag åkte jag ut till svärtinge där evelina befinner sig hos sin farmor och farfar och gosa masser med henne
och lekte och fikade med svärföräldrarna för att höra hur de haft de på resan.

magen är större en någonsin de flesta tror de är tvillingar eller ja ska föda snart
men vad spelar det för roll är oerhört glad och stolt över min mage
bebisen sparkar som tusan på kvällarna , far omkring som ja vet inte vad
Är pigg och inte illamående skönt =)
29 augusti är ultra längtar



Kommentarer
Erika

Va kul med klädparty,alltid lika kul att se me and i kläder,håller med dig om att kollektionen är fin,ser fram emot Emmas party. Smart att dela upp på fler partyt,,hmm får bjuda in mig på fler ;)



Ja din mage är stor å fin,ser så strålande glad ut precis så som de ska vara när man är gravid =)



Hoppas vi ses snart igen!



KRAM ERIKA

2008-08-12 @ 19:14:34
Emma

Fuskit att du redan har sett me and i kollektionen!!! Längtar som attan till mitt party, såg på nätet att det fanns en hel del i min smak ;)



Å självklart ska du vara stolt över din fina mage! Du ser ut att må så himla bra, va härligt! Jag känner mig mest hängig å trist, hoppas illamåendet ger sig snart...



Jaa du kanske är det tvillingar, spännande!



Kram på dig

2008-08-12 @ 20:41:07
URL: http://linusludde.blogg.se/
Johanna

Så himla synd att det blev som det blev me Oliver men det va skoj å hinna "hejja" på alla iaf :)



Härligt att det känns bra på jobbet oxå!! Själv önskar jag att jag hade ett...



Kram!

2008-08-12 @ 21:28:55
URL: http://gullungar.blogg.se/
Josefine

tack för partyt!! puss

2008-08-13 @ 08:36:32
URL: http://josephines.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0