tisdagen i april

image662

hejsan hoppsan alla glada

idag är det tisdag härligt och en så länge är evelina och jag friska
men men just nu ringde danne från linköping akuten och berätta att han hade klämt av fingret i bussdörren
på jobbet jobbar bilen alltså, aj aj stackars danne svimmat hade han gjort med
så nu var robin med honom på akuten vet inte så mycket mer vad som hade hänt
hade tusen frågor men tyvärr hann ja inte fråga alla dom
så nu sitter jag och väntar på att han ska komma hem så jag får höra stackars danne
hoppas inte han blir sjukskriven igen först hemma två veckor för öroninflamtion sen när han väl
börjat jobba och tycker det är toppen klämmer han fingret stackars älskling.

efter jobbet idags luta 13 skönt åkte ja och evelina och stor handla på maxi själva det gick faktiskt väldigt bra
och evelina satt så stilla i vagnen och lagom när de börjar krypa i kroppen på henne kommer vi fram till fruktavdelningen och en banan till delas, GUD JAG TYCKER DET ÄR HELT UNDERBART att dom infört det.
är perfekt för oss små barns föräldrar

på eftermiddagen kom annah och wille på mat och vi prata massor och sen lekte barnen för fullt.
evelina har fått för sig bara att hon inte vill låna ut sina leksaker till sina kompisar
vilket vi övar mycket på just nu.......... nyttigt för henne!!!!


Kommentarer
Johanna

Guu va kul me massa fina bilder!

Men stackars Danne, låter inget skoj alls ju. Satan va ont det måste göra... Du får hälsa till honom!

Kram kram!

2008-04-09 @ 06:51:45
URL: http://gullungar.blogg.se
Josefine

stackars danne säger jag bara... helt sjukt... krama om honom från mig o sadde.. puss

2008-04-10 @ 20:32:54
URL: http://www.josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0