BARNVAGNSBIO

29949-446
I onsdags var Evelina och jag på ngt riktigt roligt för första gången =) Nämligen barnvagnsbio. Har länge velat gå och se den svenska filmen se upp för dårarna!

Regisserat av Helena bergström, jag älskar henne hon är så bra =) och i helgen läste jag i tidningen att den skulle vara på barnvagnsbio. UNDERBART. Därför bestämde vi med annah o Wille att gå med dom. På bion får barnen mat och blöjor och det finns även möjlighet att byta blöja och värma mat PAMPERS sponsras. TOPPEN. Bion har lite ljus och barnen får röra sig fritt på golvet nedanför man behöver heller inte känna att de måste var knäpptysta. Vilket var oerhört skönt. Men ändå var det väldigt lugnt och behagligt och det gick ändå väldigt bra att se filmen VERKLIGEN ATT REKOMMENDERA.

 

Ida torsdag åkte vi ut till annah och Wille och hälsa på (får passa på när man har bilen) firade Wille att han blivit 6 månader, och åt glasstårta. Vi gick långpromenad.

 MUMSIGT fick även mat där tusen tack annah =) TOG ÄVEN ”LITE” KORT PÅ BARNEN HEHE ELLER HUR ANNAH?

 

På eftermiddagen åkte vi in till stan och jag knalla ner till stan. Med Evelina i barnvagnen nöjt jag av att det var 1 mars och börja BLIR VÅR fåglarna  kvittra och snön rann i väg UNDERBART UNDERBART ÄNTLIGEN!

Träffade loppan fikade och snacka massor och hon fick var rådet till min nya fina vårjacka. För loppan visst gjorde jag rätt? Eller skulle jag ha tagit den röda…HAHAHA inte likt mig hade faktiskt beslutångest. Tackar loppan riktigt skoj att ses.

 

Sedan hem till mamma o pappa och hälsa på, fick middag och de busa massor med Evelina . Älskar mina föräldrar DOM ÄR SÅ UNDERBARA. När mamma kom skjutsa pappa hem mig och Evelina slockna i bilen på vägen hem.

 

I morgon är det babysim sedan vår fest hos Sofie o Romme JIPPIE riktigt skoj.

PUSS



Kommentarer
Anonym

Tja!
Här är det som vanligt. Inga ovationer mer än att maken snart inte är CEO för Bullerbyn längre. Saknar dig där kan jag lova. Ska vi dricka en öl snart?

2007-03-05 @ 21:54:23
josefine

du har blivit tagen.. läs min blogg från dagens datum så får du mer info!

2007-03-06 @ 20:54:40
URL: http://www.josephines.blogg.se
Veronica å Wille

Hej Jessica! Gud så söt hon är din tjej!! Så fina de är hon och Wille i sina Nike-kläder! =) Hur är det annars då? Hur länge blir du mammaledig?

Ha det bra! Kramkram

2007-03-08 @ 12:10:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0