19 juni 2007

image565
hejsan hoppsan
 
vaknar av att en glad tjej sitter och tjattrat och skrattar inneifrån sitt lilla rum....jag går upp och hämtar min älskade dotter för att sedan lägga henne i sängen med mig och mysa lite, titta, ampa,pippi, pappa??? gud vad hon tjattrat både ord jag förstår, och inte, sedan var det dags för en dusch för mor och dotter. evelina käkar tandkräm medan jag tvättar håret.

På förmiddagen kom engla och syrran hit och även annie vi sola en del och lekta massor med barnen som badad. evelina tog även för andra gången ett par steg strax innan dom kom. Det är så himla nära att hon går själv nu men hon är även lite rädd.
 Idag var en sådan dag då jag kännde att jag verkligen passade på att njuta, av min dotter min vän och mosters tjeja och min älskade syster.Tänkt att det är knappt en månad kvar tills jobbet vankas...............gaah känns både roligt och sorgligt.
 Evelina ska då vara hemma med sin pappa i en månad och även inskolas på förskolan av pappan


på eftermiddagen var jag och klippte mig och annie fick jha evelina dom gick till statoil och köpte en varsin glass, evelina är helt glassgalen, klippte mig lite lagom kort. Tusen tackar annie för barnvakten du är super

Efter det åkte jag o evelina och hälsa på anna i kvarnberget och tilde i deras nya hus gaah så fint det är och kommer och bli de renoverar för fullt. Eftersom danne och annas rikard jobbar på samma jobb JIPPIE DANNE JOBBAR DAG det är underbart. kom de hem till tillsammans till anna och alla vi sex käka thaimat på deras altan och satt och prata mysigt, samtidigt som regnet öste ner uteifrån.Anna är så snäll kul att ses var så länge sedan,

Nu på kvällen håller danne och ja på att flytta utesakemar för i morgon ska dom måla utsidan av vårat hus........fin grå färg =)

annars mår bra och njuter
det var bloggen för idag


Kommentarer
erika

åh vad roligt med uppdateringar!!!! Härligt med sommar och sol! Passa på och njut nu stumpan!!!! Puss puss och glad midsommar!

2007-06-20 @ 09:10:00
Josefine

kul att lilltjejen börjat småknalla lite!!n glad midsommar min vän o ses snart! puss

2007-06-20 @ 16:59:32
URL: http://www.josephines.blogg.se
PB

Verkligen kul att ni tittade förbi idag :D
Glad midsommar!!
KRAM

2007-06-20 @ 22:10:24
T1

Hejsan svejsan. Kul att träffa dig!! vi kommer förbi igen....

2007-07-02 @ 20:04:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0