mamma barn gympa

hejsan hoppsan alla glada

NU är de dags för en liten blogg igen. har varit lite dåligt för vi håller på att fixa i ordning evelinas rum och ska flytta över datorn till de andra rummet. Men just idag fick ja abstens o koppla in allt fast inte datorn var flyttad.

Igår var annah o ja med barnen på mamma barn gympa det är alltid lika skönt o trevligt. Strran o engla är värdar på passet med nellie o hennes mamma. Igår var det en ny ledare med en ny kläckt. ett riktigt bra o roligt pass. Evelina vart så trött att hon somna i mitten av passet trots allt hög musik,Bla mattor och gummirep.


Efter det knalla vi hemåt och evelina sov mer i vagnen. Väl hemma att danne lagad mat och vi käka o jag duscha. Sedan kom åsa o clara på besök vi drack kaffe och busa massor både innen och ute. Det är så roligt nu när barnen verkligen börjar ha glädje av varandra och försöker kommunicera. Förhoppningsvis smittar clara av sig att gå till evelina hon ser bra sugen ut. Clara blir lite arg på evelina när hon inte kommer efter. så helt plötsligt stälde hon sig o drog i evelina,. när åsa kom fram o ställde evelina upp skratta clara o klappa händerna.


På eftermiddagen åkte jag o träna igen HÖR O HÄPNA. men har man bestämt att träna tisdag torsdag ska ja försöka full följa de, Spinning alltså. riktigt skoj o ett mega hårt pass.
danne o hans pappa målade om mer här hemma och dannes mamma var barnvakt åt evelina. När ja kom hem sa dannes mamma : jag förstår inte hur de kan gå så lätt med henne, äter när hon ska äta sover när hon ska sova, leker när hon ska leka. Kändes jätte härligt att höra att min lilla snutta hade skött sig med farmor.

efter träningen var jag iväg på en till sak................... men det berättar ja om senare. hoppas även det kommer märkas senare.
puss o kramar


Kommentarer
Angeliqa

Hehe ja jag hoppas de kommer märkas ;)
Vi får väl se hahahah

*älskar hemlisar*

2007-01-12 @ 23:24:51
URL: http://www.angeliqa.blogg.se
elin

nu blir man ju nyfiken...:)

2007-01-13 @ 14:39:45
Josefine

oh.........puss

2007-01-13 @ 17:51:47
URL: http://www.josephines.blogg.se
Kakan

Hello hello....
Jag är den mest nyfikna på hela jorden...vad är det du styr med??? När får vi veta?

2007-01-13 @ 20:16:49
URL: http://kakburken.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0