krypa krypa?!?!

29949-364
Ida vakna Evelina och jag tidigare en vanligt men båda var pigga och utvilad till max så skönt. Började därför med att plocka ur diskmaskinen och skura spisen efter välling o blöjbyte såklart =) Evelina lekte så duktigt på golvet och prata med leksakerna och öva på att krypa det är så himla nära nu varje dag tror ja nuuuuuuuu idag…… men icke sa nicke!

 

Åkte sedan ut till åby och träffade annah och Wille o Åsa o Clara. Vi gick en riktig långpromenad och kollade på annahs nya boende. Tror det kommer blir toppen för dom, verkligen ett bullerbyställe ! Efter den lång promenaden och barnen sovandes i vagnen knallade vi in till Annahs mamma. Våldgästa henne. Där blev det massor av kaffe o goda mackor och barnen lekte och vi lekte med me dom men babbla förstås massor så trevligt. Sedan åkte vi alla in till maxi (inte annahs mamma) där gick vi o ”fönster shoppa ” och prata om vad vi ville köpa. Åsa köpte i alla fall skor till clara och en ryggsäck till henne hon börjar dagis på måndag.Stora tjejen. Jag tror det kommer att gå jätte bra, Clara är ett riktigt dagis barn

 

Efter det åkte Evelina och jag hem och väckte Danne, snacka massor med honom och han gjorde pannkakor till Evelina o mig hon fick äta sin första pannkaka med lite grädde på. DE älska hon! Lilla tjejen så duktig och äter själv, med fingrarna såklart.

 

På eftermiddagen/kvällen åkte Danne o jobba natt. Gaah så tråkigt. Men då kom min mamma o våldgästa OSS. Hon hade blivit sjuk så hon var bara tvungen att komma. EVELINASJUK ALLTSÅ--------------SAKNA EVELINA SÅ HIMLA MYCKET. Vi lekte massor på golvet och käka lite mat så mysigt. Min älskade mamma hon är så bra på alla sätt o vis. Blev så glad att hon kom! Hon gör allt för oss och vi gör allt för henne! (ojojoj sentimental sorry)

 

Nu blir det tvn ett tag innan sov dags.

puss



Kommentarer
Joefine

härlig dag.. ja jag är ju fan nyfiken på annahs nya place alltså... puss på dej

2007-01-05 @ 09:16:14
URL: http://www.josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0