helgen

 

Denna helg har varit lugn men även lite full späckad. Danne har jobbat och i fredags var det pappa som följde med Evelina och mig på babysim, Vi gick ditt lite tidigare eftersom engla occkså går på babysim nu och pappa ville vara med där också. Så för honom blev det en helttimma i vattnet. Efteråt bjöd morfar alla tjejorna på lunch, sina älskade flickor, han är för go. Min pappa =) Var i alla fall jätte gott o äta lite ute.


På kvällen skulle vi hjälpt annah och calle och flytta med wille var sjuk och det hafde flyttat så mycket redan så det blev lugnt hemma istället.

 

Lördag blev en heldag på stan med först mamma o pappa och sedan med carro, vi fika på cupolen och prata massor. Caroline skämde bort Evelina med 3 turkosa tröjor från Lindex superfina.tusen tack carro!
 


Mötte även jenny o flipppa där det är så himla häftigt att barnen känner igen varandra när man träffas på stan sådär. Evelina tog tag i mys hand direkt så häftigt =)

På lördag kvällen när danne kom hem åkte vi ut till svärtinge och käka. Prata även vår ekonomi med svärföräldrarna hur jag ska göra med mitt jobb och med Evelina, En ganska tung kväll. Man skulle vinna 1 miljon så man kunde vara mammaledig länge.

 

Söndagen kom Elin hit och fika och prata massor alltid jätte kul att se henne och babbla massor. Vi kommer himla bra överens hon är så snäll. Efter det var Evelina och jag bara hemma och tog det lugnt gick inte utanför dörren. Danne kom hem bytta om och åkte till kompisarna och spela poker.


 

Idag är Dannes och min o Evelinas alldeles egna dag. Vi började med att äta en mys frukost ihop och sedan klädde vi på oss och gick ut o åkte pulka Evelina fick en av morfar i helgen. Snacka om att hon älskar dt…………hon blir helt tokig, Vilken lycka =) Slutar man och dra pulkan sparkar hon med fötterna och gnäller. När vi sedan kom in från det strålande vädret har vi lagat mat och Evelina sover middag. Snart blir det utgång igen lite kaffe innan kanske.

29949-39529949-394 

p.s evelina kryper inte på riktigt men hasar sig fram på ett skumt sätt så framåt kommer hon. D.s

 

Puss en glad jessica



Kommentarer
Caroline

Ja hon gillade verkligen att åka pulka lilla snuttan! inte ett dugg rädd ju! ses imorn kram kram

2007-01-29 @ 16:23:53
URL: http://santacarolina.blogg.se
Josefine

härlig helg..puss söt

2007-01-29 @ 20:48:10
URL: http://www.josephines.blogg.se
Kakan

Hej hopp!! Kul kul var det . Ni missade årets tillställning. Nu när jag ser pulkan så får jag ju dåligt samvete. Er pulkla har ju inte kommit hemifrån oss till er än. Nu får jag skämmas :(

2007-01-30 @ 09:32:19
URL: http://kakburken.blogg.se
Erika

åh vilken mysig helg ni verkar haft snuttan! Härligt med pulkaåkning!
pusspuss

2007-01-31 @ 10:34:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0