Vinterkräk

 kände igår att vi bara behövde hitta på ngt, ngt skoj och annorlunda, Både danne och evelina har haft vinterkräksjukan och blivit magra så jag vet inte vad, En annan som verkligen behöver bli mager blir aldrig vinterkräk, Som ni vet jobbar jag inom förskolan som föreståndare och jag vet inte hur många gånger det gått kräksjukan men jag klarat mig, men varenda gång har danne fått det istället, Så jag har väl burit på smittat, Men man ska aldrig säga aldrig o inte önska att få de heller för då får ja väl de.

Efter många dagar hemma och inomhus åkte vi i alla fall till linköpingsbadhus =) Först stanna vi på mcdriven och evelina fick smaka (lite) av sin första hamburgare av mig, snacka om att hon tyckte det var gott hon vart helt tokig......(kanske inte var så bra gjort av mamman) hehe
Bada i alla fall som tusan i linköping evelina älskar ju bada vi bubbla bubbelpool, åkte ruschkana och fika bara familjen så himla roligt en toppen dag.

På väg i bilen från badet däcka evelina helt slut och när vi kom fram till ikea bar vi bara över henne i vagnen och hon sov som en stock, passade då på att locka med danne till de andra affärena i ikano huset fast han var hungrig som en varg, Fick evelina en ny fina pjymas,

Sedan vakna evelina och vi gick in på ikea och började med äta, mumsigt, Sedan fyllde vi vagnen full fast vi skulle bara hämta låderna till dannes garderob som var restnoterade.

På kvällen hade danne evelina och jag passade på att åka hem till pb och hälsa på i hennes nya lya och babbla lite, Mega fint där kommer hon trivas som fisken i vattnet.

Idag har evelina och jag varit hos anna och liam (ett par kompisar som vi inte träffat på länge) var verkligen jätte kul att se dom och liam hade växt massor och gjort så många framsteg han är sju månader nu. Evelina och liam #lekte# riktigt bra ihopp och anna och jag kunde babbla igen allt vi inte pratat om. Skoj får blir fler gnger snart.

Har fixat klart evelinas rum på eftermiddagen, nu är det bara att flytta in sängen också och sätta upp sänglampa, Men det får bli efter helgen när danne jobbat natt. Vart i alla fall jätte fint i rummet och bilder kommer snart.Vart färg glatt, mysigt och lite pedagogiskt =)

En stor förändring kommer snart ske i mitt liv, Känns mycket posetivt och jag känner mig så redo och laddad! återkommer när de är helt klart.

puss en nöjd och glad jezzie


Kommentarer
Caroline

Skönt att höra att du är laddad gumman! Det kommer bli kanonbra det där! kram

2007-02-08 @ 19:03:39
URL: http://santacarolina.blogg.se
Josefine

det kommer att bli finemang vet du!! puss på dej

2007-02-08 @ 21:09:07
URL: http://www.josephines.blogg.se
Anonym

Du kanske har blodgrupp A?Då blir man inte sjuk i vinterkräksjukan.

2007-02-11 @ 10:44:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0