jag för er som undrat?

29949-353

Hejsan hoppsan

Jessica heter jag är 25år och bor med min pojkvän Daniel och våran dotter Evelina i ett radhus i norrköping.

Danne och jag träffade varandra på en fest för 10 år sedan. Det var kärlek vid första ögonkastet! Danne och jag upplevt mycket tillsammans och han är en social,rolig,snygg och underbar kille och nu även PAPPA. Inga tvivel om att han är MANNEN I MITT LIV.

Är även och moster och gudmor till lilla Engla som är ett halvår yngre till evelina! Engla är en glad liten tjeja och äter nu även òch sitter stadigt upp =)

Just nu är ja mammaledig och njuter för fullt, Att få barn är de bästa som hänt mig.Hon är världens finaste och underbaraste! Ni kan ta en titt på sötnosen i bloggen nedan.På dagarna tar vi långa promenader och träffar andra mammor o barn =)

Att bli mamma är helt klart det mäktigaste jag varit med om. Tänk att något kan vara så fruktansvärt skrämmande och underbart på samma gång. Frågan man ställer sig dagligen är: "Har vi verkligen skappa detta lilla underverk?!! Kärleken är helt obeskrivlig!

Annars jobbar på föräldrakooperativet bullerbyn som föreståndare!Där trivs ja toppen.
www.bullerbybarnen.se


Kommentarer
Caroline

Bra bild på dig gumsan!

2007-02-28 @ 20:34:54
URL: http://santacarolina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0