helgen

D enna helg som har gått har varit helt lyckad, danne lvar edig och vi har umgåts med folk men även varit själv, allt helt perfekt. I fredags var jossan och sadde här vi såg på lets dance och käka tacos o även fruktsallad. gaah jossan gör alltid så god fruktsallad med så många olika frukter, Var riktigt kul att träffa sadde och henne, och sadde o danne prata massor, en vettig kille =)


på lördagen gick annah och jag och titta på grabbarna när dom spela hockey bockey det var kallt med trevligt, annah och jag babbla konstant och titta inte så mycket på matchen men var så skoj att träffa henne och wille. eller wille sov mest och evelina med men ändå. Efter det kom mamma och pappa hem hit och fika och babbla massor alltid trevligt och mormor  o morfar skämde bort evelina med glass men även mycket bärande.

På kvällen var vi bjudna hem till sofie och romme och kiwi, gaah vad sofies mage hade växt jippie så skoj prata en hel del barn och förlossning och evelina somna lätt i vagnen trots så snorig. Vi åt god mat och god efterätt som vanligt hos sofie och romme ( tusan tack ni är för duktiga) kollade även på melodifestivalen.


Söndag sega vi på morgonen och åkte sedan till svärtinge och hälsa på svärföräldrar, efter det åkte danne och träna och jag åkte in till stan och träffa carro och käka lunch o babbla o hade mysigt, köpte även barnkalas inbjudnings kort =)
29949-428
kvällen tillbringades hos min älskade syster och mitt gudbarn som är söt som en docka, gud vad hon har vuxigt mosters tjeja och så aktiv, tog även underbara kort på barnen och syster och engla som ja ska göra ngt roligt med. Älskar dig systra" mi" och engla =) så fint i nya radhuset
saknade nebba bara som var tvungen att jobba.


* idag tisdag har vi hälsat på annah och wille så mysigt och ätit semla.
* varit hemma med danne och GJORT KLART HELT KLART EVELINAS RUM JIPPIE
* sedan har min mamma varit barnvakt och jag har varit på en super bra tjejkväll hos loppan =)
tackar ladida för skjutsen och loppan för god sallad och kvällen

puss o god natt



Kommentarer
erika

vilken gosig blogg


mysigt det var igår inte sant...

puss på dig

2007-02-21 @ 11:40:27
Kakan

Hejhej.
Helt utmattad av en eftermiddag med G&S och EdHaEr.
E var väl helt OK med övriga två lurvar...my god.
Kram

2007-02-21 @ 17:10:45
Josefine

ja det var helt kalajs du vännen.. puss på dej

2007-02-22 @ 14:26:57
URL: http://www.josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0