evelina bloggar

Väckte morsan skapligt på morgonen.Jag tycker verkligen hon sover alldels för länge, förstår inte varför hon ska göra det.Vi har ju en helt ny dag framför oss. Så kl 0600 skrek ja tillräckligt så att hon gick upp. Fick det bästa jag vet nästan direkt på morgonen VÄLLING =)
Morsan trodde  väl jag skulle somna om hahha !!!!
 icke sa nicke ,skulle leka lite på golvet, Älskar verkligen när mamma leker mig mig och bygger höga torn av min klossar det är så roligt att välta dom, skrattar så ja kiknar då.

Sedan blev det byta blöja och göra i ordning oss, mamma valde att ta på mig klänning idag eftersom två pojkar skulle komma på besök,,,,,,,, men vad tusan förstår inte det jag är ju lika gullig ändå!

edan kom Annah med min kompis wille och andra anna med liam,vi tog en promenad och mammorna babbla så jag och grabbarna vart helt slut slockna direkt.Vakna till av att vi var i affären och mammorna stod och prata om våran mat,och tog upp hela affären, jag tyckte mamma bara skulle köpa fruktpure till mig skulle vilja leva på det =)

Kom sedan hem och alla vi fika.liam och jag fick rån och wille tuttmjölk ,sen busade vi ooch lekt på golvet för fullt .iktigt kul att skoja med grabbarna tror nog att båda är kära i mig =) Fick självklart massor av upprmärksamhet av dom som jag älskar.

Efter det var det dags för mat både liam och wille fick burkmat men jag föredrar ju vanligt mat nu idag hade mamma gjort hamburgare åt mig vilket jag älskar, FIck även smaka på min första rikiga tomat det var sådär föredrar majs.

Efter det vart vi alla så trötta, wille åkte hem och liam och jag fick sova i vagnen när mammorna gick en promenad.

När ja jag sedan kom hem, kom tant annie på besök gud vad jag älskar henne hon är så himla rolig busar massor med mig och skämmer bort mig, Tvärr gnällde jag lite för jag var så snorig hoppas hon vill hälsa på mig ändå snart, vi tog en promenad bort till öb och mamma köpte massor med reningöringsmedel förstår inte varför vi har ju massor. jag fick i alla fall ett hårskum =) då blev min frilla såhär =)


på kvällen gick mamma och tant annie på bio och pappa fick ta hand om mig, jag var jätte gnällig och hade feber mamma tror konstant att det är tänder på gång hos mig, men dom där tänderna får nog vänta ett bra tag till.

Jag har lärt mig att tar jag handen mot munnen och slår och sjunger låter det jätte roligt dt är just nu det bästa jag vet.

Idag blir det inget babysim för mig eftersom jag är så snorig utan jag och mamma o pappa måste åka och handla kanske får jag bada lite här hemma älskar ju det

 puss på er
från evelina


Kommentarer
Josefine

hihi det var kul att läsa ur evvans perspektiv.. ses om några timmar.. puss

2007-02-16 @ 13:43:15
URL: http://www.josephines.blogg.se
Angeliqa

Ooooh jag älskar dig me Evy, du e den underbaraste ungen på jorden,
Älskar din mamma me såklart...

Tacka bebis o mamma för en toppenkul gårdag och självklart kommer jag igen hihih

2007-02-16 @ 14:06:56
URL: http://www.angeliqa.blogg.se
T2

Vilken mysig text! Så skoj att läsa! :-)

2007-02-16 @ 17:58:28
Wilma och Alwa

Hej kompis ;)

När vi såg alla bilder blev vi ju såklart supernyfikna på ditt nya rum...ser såååååå fint ut!!!!
Härligt å vara omringad av grabbar...dä gillar vi oxå ;) hehe...

Hoppas mamma pappa å du får en toppen skojig helg!!!

PUSS Å KRAM FRÅN OSS

2007-02-17 @ 08:20:57
Caroline

Evvan du är en riktigt liten trollunge som väcker mamma så tidigt! :0) Imorn ses vi och då ska mamma och jag prata och dricka kaffe. Du får ett rån. kram

2007-02-18 @ 00:00:03
URL: http://santacarolina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0