Mitten av april 2007

Det är mitten av april och vädret är underbart njuter som tusan av att vara mammaledig och följer och älskar varje steg min underbara dotter tar, trivs så himla bra med livet just nu, och Danne är så bäst!!!!
Jobbar och sliter som tusan för att vi ska ha det bra,
(fast han inte trivs med nattarbetet,
och han skämmer även bort oss här hemma med goda middagar och mys hans lediga stunder.


 
Spenderar även mycket tid med Annah och Wille wonken det är toppen!
 men träffar även mycket andra roliga kompisar.
 


I helgen har Danne jobbat och vädret har varit underbart. Jag och Evelina har hängt mycket med
tant Annie och haft det mega skoj. 
helgen har Evelina och jag även varit på 25års fest hos Elin grattis ännu en gång det var så trevligt =) Maten var så himla god den måste du lära mig.


 
 Idag har åsa och clara varit här och vi har gått till lekparken och lekt i sanden och gungat självklart fick barnen en varsin glass på hemvägen.Vi hade så himla roligt

 
Solen hettar ännu i ansiktet och jag är röd som en tomat,nu har tvättmaskin rullat för fullt här hemma och jag ska styra och fixa lite till innan jag ska nanna kudden

pussar



Kommentarer
Josefine

ja det måste vara jolly great att vara mammaledig när vädret är så här fantastiskt!!! puss på dej söt o ses på onsdag

2007-04-16 @ 17:07:44
URL: http://www.josephines.blogg.se
Emma

Visst är det helt underbart väder!!! Hoppas det fortsätter såhär!

Stora kramar till er

2007-04-16 @ 23:55:30
åsa

hoho jag har med blogg =)

2007-04-18 @ 21:59:43
URL: http://meoclara.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0