glass i glass i stora lass

image473

DOM HÄR HÄRLIGA OCH UNDERBARA VÅRDAGARNA HAR JAG OCH EVELINA VERKLIGEN NJUTIT AV, tänkt så underbart det är att vara mammaledig i dessa tider,iofs är inte mitt jobb så fel heller eftersom vi oftast då även är ute vid dom här vårdagarna, 1 juli börjas det men med 1 månads semester =) hehe känns helt okej faktiskt men lite nervigt är det också.

Evelina har fått plats på rinblomman vårat 3 alternativ men jag är ändå väldigt nöjd eftersom att jag har hört att man kan få sitta och skjutsa sitt barn ända till lagerlunda =) har ringt och tjatat en hel del och kan tänka mig att det påverkade eftersom ja nu äntligen fick en plats här uppe, ringblomman har jag faktiskt själv gått på när jag var liten, visst är det absolut inte detsamma nu utan bättre. Annies mamma jobbar där och drömmen skulle vara att få en som evelinas förskolelärare eftersom jag vet hur orehört duktig och komptent hon är! men vi får se

dagarna har spenderats med mycket glass ätande, lekande ute och solande men även träffas massor av kompisar
,


i fredags lämna danne och jag evelina till mormor och morfar och gick och käka och på bio med sadde och jossan trevligt =) såg nya beck filmen, bra som alltid men kunde setts hemma. Efteråt knalla sadde och jossan hemåt till letsdance,hehe joss vet du är besviken och sadde du får ingen orgams, och danne och jag gick till harrys och tog en drink och knalla sedan hem i vårnatten och prata om allt och inget.



bloggen segar fy tusan mer bilder kommer
puss och kram banan



Kommentarer
Josefine

tusen tack för i fredags! superkul!!

2007-04-02 @ 22:15:46
URL: http://www.josephines.blogg.se
Ulrika Henriksson

Jag gillar din blog!

2007-04-03 @ 14:34:37
URL: http://www.weekend-spa.se/spa_utomlands/
Anonym

Hihi kul vad kul vi har med er i solen! Tack för att vi är mammalediga ihop!

2007-04-03 @ 19:45:54
T1

Hej på dej!
Annars är allt bra? Vi har varit och åkt skidor i Sälen med T2. Kul kul. Barnen åker numera också skidor.

2007-04-04 @ 18:08:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0