moderatern

moderaterna faan eller blått rättare sagt........det var det jag trodde inte för att moderaterna är bättre en sossarna utanför sverige vill ha ett bytte VILL DET SKA SKE EN FÖRÄNDRING!!
får man 1000 kr mer i lön som dom lova är väl det bra...... men men de lovar så mycket
danne o ja rösta i alla fall igår o följde valvakan lite,,,,,,,, fast ja egentligen skiter i poltik.

på morgonen när vi vakna myste evelina o ja i sängen danne hade redan åkt o jobba! sedan gick vi o gjorde i ordning oss o tog en lååång lång promenad himla härligt,. MÖTTE ÄVEN ALLA BARNEN I BULLERBYN....hehe mitt jobb alltså prata massor med både barn o vuxna skoj. på hemvägen senare mötte vi även dagmamman ulla prata med henne, hon trodde inte de fanns palsts till evelina hos henne till nästa höst trist trist, får nog bli lövkojan.... eller kanske ringblomman.

på eftermiddagen duscha evelina o ja ihopp så mysigt sedan somna hon o jag tog hand om tvätten. sedan kom syrran,engla o martina förbi på en fika o lite prat o syrran fick massor kläder såklart eller engla av moster =)

efter det kom elin hit min underbara vän har så himla trevlig med henne vi babbla massor o har nu  bestämt att ta tag i våra liv ihopp o börja träna hihihi duktigt N MÅSTE DE BLEV AV, käka också fruktsallad o var nyttiga.

efter åkte evelina o jag till Annah o william i åby hos annahs föräldrar, vi gick en långpromenad och åt kvällmat o såg sedan på idol snacka även massor, Annah är en sådan duktiga mamma, hon passar perfekt in i rollen!!!!!!!!! hoppas bara du får sova lite mer gumman.


i morgon på dagen ska vi träffa åsa o clara o på kvällen fika med Maria pb =)
på senare kvällen ska ja mysa med älskling, saknar dig gubben tack för ihelgen
DU ÄR BÄST PÅ ALLA SÄTT O VIS
jobbar o tjänar pengar till mig o evelina, o även jobbar här hemma med bod o tak o allt för vi ska få det så bra som möjligt,. ÄLSKAR DIG DARLING


puss o hej leverpastej


Kommentarer
elin

Ja nu ska vi träna! hihi! Jag har bokat in måndag 17:00, jag ringer dig imorgon. Sorry glömde idag. Kom precis hem från en föreläsning.

kram

2006-09-20 @ 22:00:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0