efter bröllpet

Efter bröllopet

 

Jossan o Pierre ska skilja sig, själv kan jag fortfarande inte förstå att de är sant.

Det hade ju bara varit gifta i 3 veckor,,,,,,,,, men fungerar det inte så gör det ju inte.

Känns så skumt bara jossan o Pierre det är ju liksom dom två. Man kan knappt se dom utan varandra men nu är de bara att vänja sig……


.

Det positiva med bröllopet är ju att det var dunder skoj och jag har i alla fall fått vara tärna på ett bröllop för första gången i mitt liv……..

MEN DET SOM ÄR MEST POSITIVT ÄR ATT……. Carro som också var tärna att hon o jag har kommit varandra så himla nära……… det känns så otroligt skönt.

Har alltid tyckt att carro varit toppen men vi har liksom umgåtts eller pratat så mycket.

Nu är de helt tvärtom…… vi pratar i telefon typ varannan dag och försöker träffas en gång i veckan. Vi har så himla mycket gemensamt som man inte visste om innan. Vi har massor att prata om hela tiden.Så himla roligt tackar carro för du är den du är =)

Carro träffade ju Andreas genom Danne o mig o början umgicks vi en del men sedan har de bara inte blivit så men nu hoppas ja på mera.

 

Jag o Evelina åkte o hämta carro på morgonen så åkte vi ner till maxi, vi gick o kolla massor av kläder både barn o vuxen och sedan tog vi en fika. Evelina fick en jätte fin stickat tröja av carro som ja kollat på i evigheter men inte haft råd att köpa, den är så himla söt tackar carro för en bra förmiddag.

 

När Evelina o ja kom hem väckte vi Danne som låg o dunder sov. Vi väckte honom o la oss bredvid då somna visst både Evelina o jag o Danne fick gå upp.

 

Kvällen har bestått av tröst för Evelina är så hård i magen stackars gumman .hon slockna helst slut sedan har ja pratat i telefon o kollat tv segat i soffan riktig seg dag o regn ute.

Danne jobbar men i morgon är han ledig, JIPPIE DÅ HÄNDER MASSOR SKOJ

 

Men först ska Evelina o jag på sångstund o träffa andra mammor o barn i taborgsberg ska bli så skoj.


GRATTIS ÄNNU EN GÅNG ANNAH OCH CALLE OCH SYRRAN O NEBIL

 

jag är en så stolt moster till Engla maria davidsson hon är så söt kallar henne för buddah

Kram en trött Jessica



Kommentarer
Josefine

ja du jessica.. vem kunde ha anat.. både jag o pierre kunde ha anat, eller vi anade.. o det är flertalet som i efterhand sagt att de såg att "det skulle komma".. så det var nog inte så överraskande iaf... nu är det nya tag som gäller.. vi hörs vännen.. ringer imorn.. puss

2006-09-03 @ 22:16:17
URL: http://www.josephines.blogg.se
Annie

Ses imorn igen gullunge

puss

2006-09-04 @ 16:27:18
URL: http://www.angeliqa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0