vänner-social

dagen igår började inte särskilt bra usch usch MENS,dåligt om pengar, evelinas brev om höften som inte kom *orolig mamma* hämtning av dyra p-piller och JÄVLA försäkringsakassan..........
eller egentligem var de inte försäkringskassan, utan bara jag som inte fatta och misstog allt fel. Hon som hjälpt mig där var i alla fall trevlig ,och nu verkar allt ha löst sig.TACK VARE MIN UNDERBARA PERSONALANSVARIG på bullerbyn somhjälpt mig så himla mycket, skulle aldrig gått untan henne tusen tack!!!!!!

på kvällen blev det i alla fall roligare annie kom hit och vi käka mat o myste, när evelina hade somna tog vi en varsin öl fast det var måndag men hon hade ju med ledigt, sedan flumma vi med kort o vart sentimentala för gamla minnen en toppen kväll tack annie ja vart på genast bättre humör


idag på dagen åkte evelina o jag hem till annah o wille o hälsa på och tog en riktigt långpromenad med stopp för amning och köpa läsk, babbla massor och hade himla trevligt, wille är ju så söt, utan att vi visste hade de nästan lika dana kläder på sig, evelina är polarn och wille pyret hehehe

tackar annah du är verkligen så bra att prata med tack för allt!!!

när vi kom hem från annah väckte vi pappa danne som är så fruktansvärt sjuk och trött o mådde så dåligt, ni vet ju hur de är när karlar är sjuka. så ja la evelina brevid honom under täcket så somna dom om. jag själv börja dammsuga och STORSTÄDA...... gaah så duktig, danne o ja rensa ju garderoberna i söndags och nu försöker vi de hålla fint här hemma, bara lite tvätt som hänger,
Men de är svårt o jobbigt att hålla undan så mycket tycker i alla fall ja. fint vart det i alla fal skönt

efter det åkte danne till jobbet fast han är så sjuk *retas älskliing*
och då kom Anna (ladida) o tilder hit på besök mycket skoj tyckte både evelina o ja, vi lekte prata massor o drack kaffe, evelina älskar verkligen att tita på tilde när hon går omkring o styr o även pratar lite med henne!


evelina har varit lite gnällig och även haft feber ju i helgen o dreglar som tusan och ja tror de är tänder på gång men ser verkligne inget är så himla nyfiken.

MINA TANKAR GÅR IDAG TILL MIN UNDERBARA OCH DUKTIGA VÄN ÅSA som jag började jobba så himla duktigt av dig gumman efter allt du gått igenom du är värd 1000 gånger mer en vad du tjänar men bra med mer pengar en mammapenningen, vet att clara kommer få det toppen hos sin farmor.förstår det är svårt att lämna bort sin älskade. ska stötta o peppa dig, vi kommer hinna ses massor ändå LOVAR......
'
puss jessica


Kommentarer
Caroline

Tja gumman!! vilka fina bilder du har lagt upp!
den med evvan som kramar Tilde är jättefin! haha.. ses på söndag då! kram

2006-10-04 @ 08:21:32
Jossan

hej på dej! så mysiga bilder!! puss puss

2006-10-04 @ 09:53:43
Annie

heey baby fan va kul vi hade hihihi, men de blev väl bra mycke mer än en öl *blink*

2006-10-05 @ 14:43:25
URL: http://angeliqa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0