hösten är här

Halloj i höstmörket

 

Så mycket händer att jag vet knappt var dagarna tar vägen, har det så himla roligt och urkul med min älskade tjeja, Evelina o ja gör massor om dagarna, det är ju knappt jag har tid att blogga längre. Träffar mycket kompisar o fikar och går promenader.

På fredagar är det ju alltid babysim o mys med danne.

 

Den här veckan åkt Annie och jag o evelina upp till sthklm en roadtrip över dagen. Vilken resa så himla roligt den kommer ja leva på länge .Trots dåligt om pengar blev det lite shopping tack vare Annie. Det blev till o med så att ja fick en tröja, super, vi hade det så himla roligt, shoppa,åt goda saker och skratta o prata, Tusen tack Annie så skönt att vi kom iväg

 

Idag tog danne och jag en riktig höstpromenad runt strömmen med evelina och mata änderna. Var jätte mysigt vi var ute i nästan två timmar, När vi kom hem käka vid god mat och sedan kom mamma o pappa förbi med fikabröd och vi prata massor.

Igår var mamma o jag på stan o ja fick en mascara och en tröja av henne var jätte glad behövde verkligen det,

 

Så underbar att Danne är ledig I helgen gaah vad jag älskar dom här helgerna med honom o Evelina. Men ikväll ska han på egna upptåg tror att han behöver det hehe! ÄLSKAR DIG MASSOR DANIEL

29949-244
 
nu är hösten här det är både posetivt o negativ så mysigt med alla höstlöv
29949-255


Kommentarer
Elin

Det låter ju himla kul med så mycket att göra! Fina höstbilder med Evelina! kram

2006-10-29 @ 09:28:50
Caroline

fina bilder gums!
hoppas vi hinner ses nåt i veckan? ska svara på ditt sms nu...

2006-10-29 @ 16:42:23
Josefine

hello hello.. så himla fina bilder på evvan bland löven!!

2006-10-29 @ 21:55:16
URL: http://www.josephines.blogg.se
Sofie

Hej! kom in här via Josephines blogg. Måste bara säga att din dotter är så himla söööt! En riktig liten going :-)
Ha det bra o lycka till med allt!
kram Sofie (pyret_1981 på lunar)

2006-10-30 @ 19:40:03
Veronica & Wille

Hej Jessica!! Wow, vilka fina bilder bland höstlöven!! =)

Ni ser ut att ha det riktigt bra om dagarna! Alltid fullt upp! *ler*

Nu har barnen höstlov och jag ska vicka lite på Bullerbyn så Ulrika kan va hemma med sina barn! Hoppas på bra väder! =)

Ha det bra!! //Kraaaam

2006-10-31 @ 14:07:40
Annie

Hey girlie..
Ja jävlar va kul vi hade

Love you honey

PZ

2006-11-01 @ 13:55:40
URL: http://angeliqa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0