första febern

 

 På fredag eftermiddag blev Evelina lite hängig och snorig och på kvällen fick hon sin första feber stackars mammas lilla tjej första gånge hon var sjuk. Så snorig också fick ge henne näsdroppar och Alvedon och Danne och jag hjälptes åt att ta hand om henne på natten.

På morgonen när vi vakna var hon fortfarande snorig men tveksam till feber, Men ändå beslutade jag med för att inte följa med brudarna ut o parta på kvällen i fall hon skulle bli värre. Samt att Danne inte vaknar när Evelina skriker på natten.

Så i såna fall skulle han få sitta vaken (fast han var trött sen veckans jobb) och jag skulle säkert känna att ja skulle ha bråttom hem. Himla tråkigt eftersom vi hade bestämt och gå ut sedan länge, Men självklart är jag ju hellre hemma och tar hand om min sjuka dotter,

 

Idag är hon i alla fall mycket bättre mycket piggar och har bara lite snor från näsan så skönt =)

Tror att hon håller på att få tänder och det är nog därför hon har haft feber skönt att det bara varade en natt. Man tycker ju så synd om sin lilla prinsessa när hon är sjuk.

idag var vi hemma hos annah o Wille på förmiddagen o fika,

 
efter det var det klädparty hemma hos emma med bebisar o mammor. Gaaah så mycket fina kläder man blev helt sjuk ville köpa allt. Men det kosta en del men tydligen så kvalitén var toppen. Eftersom vi inte har gått om pengar just nu fick ja bara handla lite…… mer får bli framöver LÄTT

Efter det var det kalas hos släkten Davidsson Mattias fyllde år, alltid lika trevligt, Danne o Evelina vara redan där och när ja kom hade det sparats mat o tårta åt mig smaskigt.

 

Så dagen har varit roligt o fullt upp nu blir det att slappa i soffan

Puss o hej



Kommentarer
Annie

Lilla gumman, ska pussa lite på henne idag

2006-10-02 @ 10:09:15
URL: http://angeliqa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0