ursäkta

vill börja med att be om ursäkt så här offentligt har varit så himla korkad tycker ju att jag haft det skapligt lugnt på sistone så ja inte bara kan glömma....... men tydligen gjorde jag det.......
FÖRLÅT FÖRLÅT TUSEN GÅNGER ELIN förstår om du är sur på mig!hade verkligen velat träffa dig känns som vi har massor att prata om. MEN JAG HADE TOTALT GLÖMT BORT ATT VI SKULLE SES IDAG förlåt förlåt


idag följde evelina o jag danne till gymet han ska ta tag i sin styrketräning nu säger han han tycker att han dynat bort, Själv tycker jag att han är lika fin som alltid, men följde ändå honom en bit så jag o evelina fick en promenad. det var riktigt härligt  väde ute o skönt att gå.

när vi kom hem blev det kaffe o fruktstund o lite lek mysigt, Sedan kom danne hem o jag o danne tog tag i storstädningen och tvätt här hemma det behövder verkligen. skönt när det är gjort känner mig så duktig.

efter det kom annie hit o vi gick ut o tog en riktigt långpromenad o babbla massor, även evelina i vagnen hehe.var mysigt


hemma sedan blev det mer kaffe och efter det mat, vilket jag inte skulle ätit. För efter det åkte ja nämligen på spinning pass med carro vilket gick åt helvete, fick sådan fruktansvärt  hhåll att jag visste inte vart ja skulle ta vägen, har inte fått det ¨på flera år, gaah så ont, blev i alla fall att röra på sig lite men inte ge allt, syrran jobba på friskis så efteråt babbla vi lite med henne o anette, Nu ska carro o ja träna hårt igen, blev ju inget förra vecka o det kändes. ner med kilona bara JAPP!!


nu är det duscha äta o sova som gäller, danne har nattat evelina själv och hon sover så bra

puss


Kommentarer
Hannah

O...kej

2006-11-06 @ 21:15:34
URL: http://svartkajal.blogg.se
Elin

jag är inte sur! Vi ses ju på måndag istället!
puss

2006-11-07 @ 17:59:57
Anonym

Jepp, nu köööör vi järnet! jag köper pulvret åt oss då så får vi om vi bränner nåt fett!haha kram

2006-11-08 @ 15:09:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0