urdåligt

29949-287

massor med saker händer runt omkring mig o familjen just nu och jag har inte liksom haft tid för att blogga eller rättare sagt jag är inte valt att spendera min lediga tid på blogg. urdåligt av mig jag vet

TUSEN TUSEN TUSEN TACK ERIKA UNDERBARA VÄN för jag fick låna eran kamera så jag kan fortsätta att dokumentera min värld o evelinas värld det är guldt värt ska du veta man får ju inte missa sådant, tack du rädda verkligen mig......


idag är annie och jag lekt litegranna alltid lika trevligt att babbla gummis har de så skoj ihopp.ringde o väckte henne men hon sov som en stock så jag åkte till öppnaförskolan ett tag. När anniesedan kom till mig öste ja i hennekaffe så hon orka vara vaken ett tag
,


på kvällen idag var jag på tjejkväll hos anna (ladida,som jag fortfarande kallar dig gumman förlåt vet du ej tycker om det) det var med jätte skoj att träffa alla brudarna verkligen! känns som vi hade massor att prata om och boka massor med nya datum med. tackar för äppelpajen ladida den var så god! KUL ATT SE DIG MED KÄNNS SOM DET VAR EVGIHETER SEN,det fpr inte bli såhär sällan gaah


mamma o pappa var barnvakt och hade gosat o lekt med evelina som tusan det är helt galna i henne, skämmer bort henne till 10000000
när morfar o mormor hade lagt dit sov du så söt o sover som bilden nedanför fortarande
29949-288


Kommentarer
Josefine

oh blogg igen!! jippie yihuu!!

2006-11-22 @ 16:40:40
URL: http://www.josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0