förstörd!!!!!!!!!!

jag är så troligt ledsen jag är helt förkrossad, min värld har rasat!!!!!!!!
gaah jag blir så upprörd arg och ledsen. min älskade den som jag använder varje dag konstant
MIN NÄST BÄSTA PRYL efter mobilen har gått sönder,..........hur ska ja överleva? hur ska livet nu bli? går den att rädda?

MIN UNDERBARA DIGTAL KAMERA HAR PAJAT GAAAH eller rättare sagt laddare till batteriet eller battieriet det går bara inte o ladda, har kollat upp lite tydligen är det svårt att laga eller att ordna ett nytt, men ska på stan i morgon o göra ett nytt försök detta får bara inte vara sant.!!!!!

i morse knalla evelina o jag ner till öppna förskolan lekte med barnen o mammor o fika och även sångstund o teater alltid lika trevligt! Evelina var vaken 5 timmar i rad utan sömn, pigg o alert tror knappt det är sant inte ett ända gnöl,sanslöst! men när öppna förskolan var slut o ja klädde på henne o la henne i vagnen somna hon pang bom



idag är min älskling ledig enda dagen denna vecka.Du är så duktig danne jobbar o sliter för evelina och mig, På eftermiddagen åkte danne och jag o evelina o stor STOR HANDLA gaah vad mat o saker vi köpte. När vi kom hem laga vi massor mat bla matlåder så danne har framöver! skönt att ha de gjort. efter det åkte danne till en kompis o evelina och jag busat o lekt här hemma, pussar på henne så hon blir tokig, Sedan vart det bad,pjymas,välling,somna.napp =)29949-286

TUSEN TACK FÖR ALLA KOMMENTAR DET UPPSKATTAS TILL MAX tyvärr kommer inga nya bilder en på ett tag men lite skrivande kanske-
29949-285

puss


Kommentarer
Caroline

neeej... vad trist.. om ni ändå måste köpa ny kamera kan ni ju göra det billigt genom mitt jobb...kram

2006-11-15 @ 20:27:47
Elin

tråkigt men oj så lägligt....hihi.... kan det var så att någon önskar sig en nya kamera i 25 års present?

puss och kram

2006-11-15 @ 20:41:59
ERIKA.P

Fy va trist med kameran,förstår du är ledsen..ja skulle inte klara en dag utan den!!!
Hoppas den fixar sig snart..MÅNGA KRAMAR

2006-11-15 @ 21:16:52
Annie

Haha ja lovar att inte berätta för nån att du hade sönder den me flit ;)

Love you

2006-11-15 @ 23:37:06
URL: http://angeliqa.blogg.se
Kakan

Jag vet hur det är J när kameran pajar. Både digitalkameran och systemkameran är också sönder. Suck och ve. Inga kort på G&S. Tur att Morfar är flitig med sina kamera.
Kram

2006-11-16 @ 08:15:53
Nicka

*hahaha* Du är rolig du Jessica! Vad var det nu du sa när vi träffades på stan? *s*

Vilken TUUUUR att det snart är 25-årskalas på G! Kanske "någon" kommer med en ny kamera i paket! *ler* Hoppas det i alla fall, så vi får se fler bilder på sötnosen snart! =)

Kraaaaaam på dej!

2006-11-16 @ 12:13:48
URL: http://snorkfroken.se
Josefine

haha.. vilken tur att du fyller år snart ja!! puss på dej vännen o visst är det kul med kommentarer (nej gud nej det där var ingen pik inte...) haha.. puss på dej gullet o ses på lördag!

2006-11-16 @ 13:46:41
URL: http://www.josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0