DUNNIS,Sova vad är de?

igår hade jag klädparty dunnis. snygga barnkläder för tuffa barn. De hade riktigt bra kläder tuffa också.hihi Det var många kompisar o mammor som ringde samma dag att de ej kunde komma, lite trist. Men sedan var de några mer som haka på så jag tror det jämna ut sig till slut, tror hon vi köpte av vart ganska nöjd och ja fick våran smörgåstårta för 20 personer uppäten.




Evelina har varit sjuk i helgen och missat både dop och min 25 års fest. Var tvungen att ställa in allt så trist, Men jag gick själv på dopet det var min syster dotters dop och ja var gudmor ett mycket lyckat o
fint dop!

 29949-294
 Det är så typiskt att hon blir sjuk just när man har sådan saker bestämt, Men hon går ju i första hand så det var bara attt kurer henne,Gud man tycker så synd om henne när hon är
sjuk


Men idag har evelina varit mycket bättre bara lite snorig men ingen feber och verkar nästan frisk.Så pigg o alert. men eftersom de skulle komma små babys på klädpartyt o ja skulle styra en del fick hon vara hos farmor o farfar för danne spela bandy. Det gick lika bra som alltid.


Vart i alla fall väldigt nöjd med alla inköp (köpte kanske bara lite för mycket en vad plånboken tillåter, eller jess) hon som hade partyt var jätte trevlig! Tack även till ni som kom!

den här PJYMASEN köpte ja åt evelina : SÅ FIN29949-292


Nu är kl i alla fall halv fyra och jag gick o la mig sent igår kväll 23 (det är sent för att vara mig), men ändå vakna ja nu och det känns som det är morgon ja känner mig pigg så himla skumt, borde faktiskt sova eftersom ja vet att om2 timmar vaknar evelina o då lär ja säkert inte vara såhär pigg.Kanske beror det på allt kaffe ja drack igår o så drack ja kaffe sent inte bra.

så nu sitter ja här vaken ska väl surfa vidare lite. Skrollan ligger i mitt knä o myser

pus alla ni


Kommentarer
Kakan

TRIST!
Jag kunde ju tyvärr inte dyka upp i går på Dunnisvisningen, trist trist. OCh smörgåstårta...som jag älskar, trist trist igen. Men det kommer kanske fler tillfällen för både kläder och smörgåstårta *ler*
Trist att Ev är sjuk. Det är aldrig kul när småttingarna är dåliga.
Det är måndag igen...det är också trist.
I övrigt kära J så är allt toppen!

2006-11-27 @ 08:02:46
Caroline

tja gumsan!
tack för att jag fick komma! och det blev ju två fina julklappar till mina systerbarn också! ska bli så skoj att se svarta dödskalle-bodyn på lille Wilmer.. haha ses imorn på spinningen! puss

2006-11-27 @ 19:53:08
Josefine

hello.. ja du jag hade tusen ggr hellre varit hos dig än flyttstädat.. men jag hade riktigt bra diskussioner med pierre så det kanske var bra att jag gjorde det.. kram o puss

2006-11-27 @ 20:21:38
URL: http://www.josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0