staden

hejsan hoppsan idag är de onsdag..........
GAAH FÖRSTÅR INTE VART TIDEN TAR VÄGEN tycker bara den springer iväg

idag har åsa o ja gått ner till stan med barnvagnarna för att träffa emelie o isabelle vi käka lunch på cupolen det var faktiskt väldigt skoj första gången med barnen ihopp på stan
clara nöp isabell så hon börja skrika som tusan o då börja clara skrika så vakna nästan evelina de var full rulle alla bara titta o åsa ja o emelie skratta som tusan av den komiska situvation och samt åt att de vart så pinsamt.


i morgon ska ja träffa min lilla jossan........ som ja just nu planerar för fullt för.....hehe säger bara bröllopet
så himla skoj ja längtar o väntar som tusan så roligt vi har framför oss.....
kontrar med lite roliga bilder jossan hoppas de är okej ÄLSKAR DIG VÄNNEN puss


29949-59



Kommentarer
Josefine

tehe.. klart du får kontra med bilder! bara roligt!! ses imorn 16.15 vännen min! ska bli skoj att umgås!! eventuellt behöver jag få lite käk i mig oxå. thai där vid filmstaden.. puss puss söt

2006-05-17 @ 22:47:25
URL: http://www.josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0