maxi som alla andra

 morse när vi vakna gick danne o la sig, gaah vad ja hatar när han jobbar nätter 3 natten i rad med hoppas verkligen inte de blir något mera.

Idag sega vi lite på morgonenevelina o ja sedan åkte vi till maxi o träffa elin. Elin min kära vän tänk vad länge vi har känt varandra nu.....så himla roligt att träffa dig som alltid =) Elin o ja fika på maxi som alla andra 10000 personer eftersom stan är stängd.............sedan shoppa jessica......*fy tusan* kunde verkligen inte låta bli de var ju halva priset på rea priset..........en jätte fin fleace overall som hon kommer kunna ha till hösten =)

Efter det åkte ja o hämta systra min som inte orkar gå *latmask* hehe så åkte vi hem till mamma o pappa o åt söndags lunch stek o potatis o kokta morötter. är ju inte så himla förtjust i kött men denna gång gick de bra var ju så länge sedan man åt sådan man (för de är inget ja ställer mig o lagar sälv direkt) Efter de åkte syrran o jobba o mamma o ja gosa o lekte med evelina

när vi sedan kom hem o danne klev upp slockna både evelina o ja helt trötta, så typiskt ända stunden danne o ja hann ses somna ja, o precis när ja vakna var han tvungen att åka till jobbet......jobbar i natt med sedan är han LEDIG JIPPIE min älskling =)

evelina o ja har lekt med babygymet, pratat i telefon bäddad rent åt henne osv. sedan nu sussar hon o ja ska kolla på tv

kram o hej


Kommentarer
elin

Det är alltid lika kul att träffa dig med vännen! Vi ses imorgon! KRAM

2006-05-27 @ 11:43:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0