Social

Vakna jätte tidigt i morse redan vid 0500, så himla jobbigt
vad gör man då? en tisdags morgon kl 0500?
bebis sparkar som tusan men vad hjälper de
den verkar ändå inte vilja komma ut
trots väldigt starka sammandragningar både morgon o kväll! *grr'

Åsa o clara kom o hämta mig redan kl 10.00 så åkte vi hem till erika och hennes dotter wilma.
Vi gick i samma pararell klass under högstadiet och har inte setts på jätte länge utan bara pratat
över nätet, Även alexandra var där en från högstadiet med
De var riktigt skoj att ses vi fika och prata i mängder kl gick alldels för fort.
Var i alla fall riktigt skoj att ses och ja o magen fick en lite gosdjurselefant.

När ja kom hem hade danne börjat måla de sista på vaggan så skönt att han äntligen fixar de
den ser så fin ut. Snart ska mamma hämta mig så ska vi åka o handla spjälskydd till vaggan =O

Danne o jag har nyss gått en promenad runt strömmen, de tar ju så lång tid för mig att gå så vi tog bara lilla varvet, känns nästan som ja sprungit runt hela fast danne o ja gått i jättelång samt
stackars danne går ja o gnäller o stönar och han har sådant tålamod.
Som tur var hade vi lite bröd med oss så vi stanna o mat änderna de vart en lagom paus för mig.
Så härligt att gå runt strömmen när solen lyser, vi gick o prata framtid om bebis, när vi tror den ska komma, namn osv.....hel mysigt

ikväll ska ja bara vara hemma o ta de lugnt kolla på tv
har ju tyvärr blivit besatt av big brother igen *tokigt o inte bra*

kram o hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0