i väntans tider

Vakna 9.00 idag så himla skönt att få sova lite längre
tror verkligen ja behövde de. Känner mig inte helt frisk ännu
utan har en hel del slemhosta de är inget vidare.

Danne o ja åkte o handla på förmiddagen usch handlade alldels för mycket
tog sådan grejor med som vi egentligen inte behöver, men vi kunde inte låta bli.
Köpte även tvättmedel o sköljmedel för bebis =)
Igår var mamma o ja o handla lakan o bäbbade o fixade i vaggen.
Så de håller ja nu på att tvätta.

Så hela dagen har vi sedan bara varit hemma, danne är ju ledig men han hittar alltid ngt att styra med
just nu klistrar han fast sladdar på väggen.
Jag själv då? har städat, skurat badrummet, och gosat med katterna..........sen då?
Sedan har ja bara väntat, försökt att känna efter men känner igenting så himla trist.
lite sparkar hit o dit men inget mera, om bara den där slemproppen kunde gå som man vet de är på G.

Som tur är kommer Annah hit snart ska bjuda henne på lite mat ja ska laga, sedan ska vi åka ut till Åsa
de blir visst bara vi på tjejkväll ikväll för de andra brudarna kunde inte.
lite trist eftersom ja tror de är min sista tjejkväll på ett bra tag. men vi får väl se.

De var allt!


Kommentarer
Veronica

Tjohoo tjejen!

Var det du som tutade på oss på fm?? Solen lös rätt på så jag såg inget.... dessutom hade jag fullt upp med tjurig Wille så jag hann inte slänga upp handen och vinka heller! =)

Hoppas att du kryar på dig ordentligt nu och får krafter till på lördag ;) För det är väl då h*n kommer? *ler*

/Kramkram

2006-03-08 @ 16:32:50
URL: http://nicka74.blogspot.com
Veronica

Tjohoo tjejen!

Var det du som tutade på oss på fm?? Solen lös rätt på så jag såg inget.... dessutom hade jag fullt upp med tjurig Wille så jag hann inte slänga upp handen och vinka heller! =)

Hoppas att du kryar på dig ordentligt nu och får krafter till på lördag ;) För det är väl då h*n kommer? *ler*

/Kramkram

2006-03-08 @ 16:34:51
URL: http://nicka74.blogspot.com
Karin

Tjena!
Jag har just blivit moster! Syrran fick en liten kille i natt.
Hoppas att du mår bra. Vila nu ordentligt och låt Danne pyssla om dig. Ligg på soffan och läs, se på TV och ät en frukt.
Kram K

2006-03-09 @ 07:49:08
Josefine

hej vännen.. snart vet du.. imorn är det den beräknade dagen... ihhh... krysta på när det väl är dags.. kram på dej

2006-03-10 @ 07:01:24
URL: http://www.josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0