besökare.sammandragningar

Gud så skoj att så många läser min blogg nu jag blir så glad =)
Själv är ja ju ingen höjdare på att skriva så ja förstår om de är svårt eller trist att läsa
men skriver lite för min egen del med, kul minne att ha spara liksom.....

i morse när ja vakna hade ja kraftigare sammandragningar.. har aldrig känt så kraftigt som i morse.
magen vart hård och de liksom drog ihopp sig och tröck neråt,
var tvungen att ringa åsa direkt o prata,.... hon vart så spänd och trodde genast de var på gång.
Men de tror inte ja, tror bara den övar liksom....... ja kommer ju säkert gå över tiden.

Gjorde i ordning mig o åkte ner til stan UTAN MASCARA gaah de kändes förjävligt
men ja var ju tvungen skulle nämligen färga fransarna på törnrosa.
tyvärr vart de lite dåligt på under fransarna men de får duga,
Lite färg har de nu fått vill ju inte se förjävlig ut på förlossningen.......
tänk om man kunde permanent ha färg på fransarna de vore underbart.

Efter de blev de shopping på stan,o lunch med syrran,
 gaah ja är tokig förstår inte att de är så kul att shoppa.
den innhandlades både mascara,underlagskräm och självklart lite bebis kläder både till min egen och till
Åsas clara, nu får ja verkligen inte handla mera nu får de var stopp!
gaah shopping tokig i barnkläder redan nu, hur blir de då när ungen har kommit?

ikväll var de min tur att ha tjejkväll vi vart en lite nätt skara på 5 pers för de andra hade möten o grejor,
ibland är de faktiskt ganska skönt med så några med för då får verkligen alla komma till tals
och clara vart givitvis i centrum. Så kul när hon är så med me blicken o skrattar massor.

När de andra brudarna hade åkte,var åsa och clara kvar och vi satt o snacka massor med skit
då kom de där kraftigare sammandragningarna igen och magen vart helt hård...
gaah tänk om de är på G? men ja ska inte hoppas för mycket så kraftiga är dom ju inte
o de är defenitivt inga verkar, men ja var tvungen att ringa o bara säga de till danne
hur ja var -han vart ett nervrak direkt hela han, stackarn kommer nog var jobbigt att jobba natt för han.
Men ja sa att de inte var ngn fara.

ska krypa till kojs nu i morgon är de torsdag den 2 mars
9 dagar till beräknat..........ja som inte ska haka upp mig på datum
DET GÅR BARA INTE!


Kommentarer
K

Tihitihi! *ler* Spännande spännande! Du är ju världens coolaste!!! //Kram Kicki

2006-03-03 @ 08:09:10
Karin

Som föregående inlägg säger så instämmer jag HELT. Du e coool.
Dessutom verkar du ha energi för ett helt dussin tjejjer, höggravid och allt. Hur orkar du med i detta temp med shopping, fika och tjejmiddagar? Själv har jag fullt upp med att ta mig upp på morgonen, klä barnen och gå till jobbet.

Vi väntar med spänning på bebisen. Sköt om dig.
Kram Karin

2006-03-03 @ 08:26:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0