för jävligt

det är förjävligt som robin brukar säga......

ligger här hemma o är sjuk o tycker syn dom mig själv... visst idag är de v'l lite lite bättre, men inte mycket......måste bara få klaga av mig lite
jag brukar faktiskt knappt aldrig vara sjuk så ja är inte vann vid att bara ligga hemma såhär, men nu på senare år har ja varit sjuk mer kanske beror de på min höga ålder.....24 hehe

är genom förkyld, snorig o ont i halsen , kranen rinner som tusan KONSTANT..GAAH
till råka på allt använde ja mina linser när ja började bli förkyld så då vart ena ögat inflamerat kunde knappt se ngt igår kväll ögat är helt röd sprängt o inflamerad så ja var tvungen att ta ut min lins o fick sitta på golvet o titta på tv så nu har med ont i rygg nacke......fy tusan de är för jävligt stackars jessica
tur att ja har min älskade pojkvän som tog å väl hand om mig o evelina igår ikväll

lilla evelina är med lite sjuk snorig o lite hostig men inte så farligt ändå,hon verkar inte lida av de de gör nog ja mer, hoppas inte hon blir sämre bara.

idag skulle vi gjort så roliga saker :
på dagen hälsa på åsa o clara,  ja wilma o erika phil o evelina såklart skulle åkt ut till åsa ätit lunch o varit ute.

på kvällen skulle robin o isabelle o emelie kommit hit o grillat o myst men de blir ju inget heller
fy tusan allt fick vi ställa in

de är bara att vara hemma o kurera sig så vi kan göra roliga saker i helgen
danne jobbar för fullt bbbbbblä

sjuk sjuk sjuk..........
ingen rolig blogg att l'sa men var tvungen att klaga av mig lite
kramar



Kommentarer
Jossan

stackars vannen... skickar en massa krya pa dej fran cypern!!!

2006-06-01 @ 22:33:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0