vila i fred

I natt gick michell bort endast 19 år gammal med hela livet framför sig.
Michelle är pierres lillasyster.....de är så hemskt att de knappt går att förstå
hon är borta hon finns inte mer ja kommer aldrig mera att få träffa henne.

Alla kalas och grejor som jossan o pierre har kommer hon aldrig mer att vara där.
De är så hemskt att en hjärntumör ska få ta en 19årings liv och flera års lidande innan de med.

Jossan är en av min allra käraste och näraste vänner och är ju tillsammans med pierre.
jag kan knappt förstå de, vet inte hur ja ska hjälpa jossan att de sig igenom detta men ja är säker på att pierre och hon kommer fixa de ihopp men de kommer nog vara jobbigt.

Detta är jossans blogg http://josephines.blogg.se/ gå gärna in o läs hennes tankar.

Stackars min jossan jag vill ringa,, men kanske ska ja vänta____???
jag vill se dig trösta dig, krama dig, men borde nog vänta.......
jag vill verkligen visa hur mycket ja bryr mig och hur mycket ja vill hjälpa dig......
men idag får de bli ett/flera sms tror de är lagom.

MÅNGA MÅNGA MÅNGA KRAMAR GÅR TILL JOSSAN O PIERRE.

nu michelle är allt lidande slut du slipper att plågas.... vila i frid
R.I.P Michelle 2006-01-21


Kommentarer
Josefine

tack jecka.. sitter o gråter när jag läser ditt inlägg.. så fint.. ja nu slipper hon plågas.. nu är hon äntligen fri.. nu är det vår tur att ha ont.. ses på måndag min kära vän.. om du kan komma då.. kram

2006-01-22 @ 11:08:12
URL: http://www.josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0