vikten av

Så är de i början av januari och början av 2006
första gånger på länge eller på flera år som ja inte inleder
mitt nya år med att banta eller att äta nyttigt.
De känns ganska skönt på ngt sätt......
slipper läsa alla tidnings annonser..¨å här går du ner i vikt fort osv
eller slippa proppa magen full av äckligt pulver, som man sedan näsan spyr upp
Nej allt de där tror ja jag försökt med varenda nytt år typ i 8 år i rad.
Men detta året får de bli senare istället......senare tar ja tag i min vikt.
Nu ska ja bara njuta av att vara gravid.....de gör ja med kanske lite för mycket ibland

Idag vakna jag med världens huvudverk usch inte alls kul. Har ja druckigt för lite?
eller hoppade ja över kaffet på eftermiddagen,dagen innan? Eller har ja sovit för lite?
Ja kanske en salig blandning. men men tålig som man är pallar man sig till jobbet,
Precis när ja kommer innan för dörren och ska ta en tablett ringer telefon
De är tina kollegan hon hade med mega ont i huvudet och kunde inte komma till jobbet, Så typiskt..... en annan pallrar sig ditt trots allt.
Jajja de var ju lugnt med barn så vi klara oss ju för dne delen.

Efter jobbet åkte jag och elin.m och fika på maxi, de var ett himla bra tag sedan ja träffa henne känns de som och de var mega kul att prata. Hon går med ut som förskolelärare nu och har fått jobb på en förskola. Så vi hade massor att prata om och hon fråga en hel del. Förstår att både hon och Anna tycker de ska bli skönt att börja jobba. De är ju en hel del frihet på ett annat sätt.
Så skönt att slippa tänka på skolan,pluggandet när man väl är ledig.
gaaah ja njuter fortfarande och är såg glad att ja gjorde mina 3 år direkt efter gymnasiet..

oj oj skulle kunna skriva hur mycket som helst idag känns de som
men nu ska ja avrunda. Danne jobbar ikväll/natt och ja ska fixa lite här hemma
sen kanske mamma o pappa kommer förbi.
Nu ska ja läsa posten

TILL ALLA MINA VÄNNER JAG TYCKER OM ER MASSOR!!

kram banan


Kommentarer
Josefine

hej du vännen! länkar gör du under fliken blogg.. där står det lägg till länk på vänstra sidan.. lägger till bilder gör du när du skriver inlägget.. så finns det som en liten bild.. den klickar du på! lycka till! puss vännen o skönt att börja året med att slippa banta!

2006-01-03 @ 17:39:24
URL: http://www.josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0