vecka 33

Nu har ja lärt mig att lägga in bilder under texten här på blogg  med härligt =)
Denna bild är ifrån i lördags i vecka 33 alltså.
Var hos barnmorska igår allt såg jätte bra ut, alla värden och allt var toppen och bebis och ja följe kurvan
så bra, de var så skönt att höra.

På kvällen när danne o ja skulle sova såg vi för första gången ngt som stack ut,liksom brevid naveln där bäbisen låg de var så himla häftig.t Man skulle kunna tro att de var handen eller fotsulan men vi vet inte
när danne tröck där så försvann de ett tag men sedan kom de tillbaka,
De var så himla häftigt vilken känsla =) danne och jag bara skratta.
Nu ser de nästan ut som att naveln har vänt sig också eller är på gång att vända sig uttåt coolt.
Mamma säger att när naveln har vänt sig då är bäbisen helt klar...... men ja vet inte om de där stämmer de är ju 7 veckor kvar.


Idag var de full barngrupp på jobbet-gaah de känns verkligen, men de är skönt de är så de ska vara,

Jag bestämde mig för att inte ge mig ut utan bakade chokladbollar med några barn de var så gletigt men gott , de var super skoj, de enda ja kan baka hehe


när ja kom hem somna ja såklart som en stock i soffan helt slut efter en dag på jobbet och en sen kväLl igår med möte.


Nu ska ja fixa till mig för att sedan åka till pb och sen tjejkväll hos åsa o clara- härligt mysa med bäbis =)


kram banan

vecka 33



Kommentarer
erika

hej gumman. vad fin du är på bilden. magen är så stor så stor. snart kommer h*n :-) :-) Mysigt. Hoppas vi ses nästa vecka. Kram

2006-01-18 @ 15:02:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0