underbara dag

Vilken underbar dag de har varit idag, fredag och jag har varit hel ledig
de behövde verkligen ja =)

danne o jag sov lite lagom länge sedan gick vi upp och åt en mega stor och härlig frukost
rostade,mackar,te,ägg, juicie,oboy ja allt möjligt.

Sedan lite dusch o så gjorde vi i ordning oss för att åka med svärföräldrarna och titta på skötbord
danne och jag har varit och tittat runt lite men vi tog en extra titt runt om idag men de blev de vi hade bestämt oss för =) så de kommer om ca 2 veckor, Sedan fick svärfar bjuda på lunch de blev thai-mat och samtidigt fick jag min lätt öl såhär på fredag, så gott l(lite av behovet tillfredställt i alla fall )

Åkte sedan hem prata i telefon och slockna sedan i soffan.
Sedan var de dags att vakna till lite och fixa sig för att sedan åka och handla
och sedan bar de av ut till åby i snöovädret.........gaah vilket oväder fick köra i 50 hela tiden.
Var hos åsa o danne och clara, käka god mat o sedan basta grabbarna och vi satt och snacka
o ja gulla massor med clara. har alltid så skoj med åsa o danne åsa o ja prata både minnen o skvaller skoj skoj......

nu ska ja surfa vidare innan de blir natti natti,vaken länge ikväll men de kanske beror på att ja sov på eftermiddagen

har haft en toppen dag i alla fall tillsammans med min älskade och alla andra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0